Supermercat Mercadona

Mercadona retira diversos productes… i no agrada als fans

Es manté la línia de canvis constants als supermercats de Juan Roig

Hi ha un tòpic literari amb títol de "Collige Virgo Roses" que insta els sagals a gaudir de la joventut perquè és efímera i marxa amb rapidesa. Podríem utilitzar-lo també per referir-nos als nostres productes favorits del Mercadona: gaudim-los, perquè és possible que Juan Roig els tregui aviat. De fet, això és el que ha passat amb algun; en concret, amb set.

La política que segueix habitualment la cadena valenciana és anar introduint nous productes amb relativa assiduïtat. Això implica haver-los de  fer forat retirant-ne d'altres que no estan triomfant tant com s'esperava. I, les últimes setmanes, ha passat amb set.

Els set oblidats de Juan Roig

Per exemple, Juan Roig ha retirat dels passadissos el pack de quatre brics petits de suc de tomàquet i l'ha reconvertit en un de més gran. També ha descartat del tot el pa de motlle en làmines, que podia emprar-se, entre altres coses, per fer rotllets.

L'empresari ha ficat mà també a les infusions, eliminant la de mango. Al seu lloc n'ha introduït una de maduixa i una altra de pinya bugada. Un altre dels productes que ha eliminat ha estat la salsa tàrtara. També el fregit de peix, encara que aquest, tal com han indicat en xarxes, està en procés de millora.

Les galetes 'lagarto'  no les podrem trobar més als passadissos del Mercadona, així com tampoc les patates congelades amb pell. Aquests són, doncs, els set productes que ja descansen en pau en els records més profunds dels seus amants. Algun d'ells, de fet, ha volgut compartir la seva decepció a les xarxes socials.

"Com se suposa que continua la meva vida ara?", deia una usuària de X. Una altra, referint-se a les patates congelades amb pell, lamentava: "Estaven molt bones i eren molt fàcils de fer. Estic molt decebuda; no entenc per què retireu productes que funcionen".

Això sí, per altra banda, algunes de les noves incorporacions de la cadena valenciana estan causant furor i delectant els clients de Mercadona. No queda altra que adaptar-se a aquest modus operandi de la marca de Juan Roig i gaudir mentre poguem dels nostres productes preferits; mai no sabem quan serà l'última vegada que els puguem menjar.