Quan Rosalía publica algun nou contingut a les seves xarxes socials, l'impacte que genera cada vegada és més significatiu. Això és el que va passar quan els seus gairebé 5 milions de seguidors a X (Twitter) van rebre l'impacte d'un tuit seu en què recomanava tastar la que considera millor truita de patates de Barcelona .
El tuit el va publicar el 2021 i l'afortunat establiment que s'ha beneficiat de la comunicació de la famosa cantant catalana, és el bar El Pollo, situat al carrer Tigre, al districte de Ciutat Vella, propietat del cuiner basc Aimar Córdoba. Des de la publicació d'aquest tuit, aquest bar va incrementar substancialment la clientela i s'ha erigit com un dels punts de referència per a molts curiosos i turistes de tota mena.
Aimar no té cap dubte que la declaració pública de Rosalía va ser un acte innat, que li va sortir del cor. El Pollastre ofereix una gran varietat de cuina de proximitat, encara que des del tuit de l'autora de "Despechá", tothom vol tastar la famosa truita, concebuda amb els elements bàsics de patata, ou i ceba , però amb un toc especial propi de la família Aimar.
De truita de patates, sushi i sopa d'egusi
Sovint, Rosalía també ha compartit la seva debilitat pel sushi, encara que com reconeixeria a través de les seves frenètiques xarxes socials, el seu menjar favorit és la sopa d'egusi amb fufú, recepta tradicional de la cuina de l'Àfrica central i occidental. Es tracta d'una recepta de sopa vegetal i una massa de plàtan, l'elaboració de la qual (això sí) requereix un important nombre d'ingredients, entre ells puré de tomàquets, gingebre, farina de garrofa i xile en flocs.
El poder de convicció de l'artista catalana va més enllà de la seva gran repercussió dins la indústria musical. La seva identitat pròpia com a influencer de gran rellevància, pot arribar a generar un impacte difícilment equiparable. Als seus fidels seguidors de X, cal afegir-hi la major rellevància a Instagram, on és a prop d'assolir els 28 milions de followers, a més dels més d'11 milions de subscriptors del canal de YouTube. Un veritable fenomen social per a aquesta fulgurant estrella de tan sols 31 anys.
L'èxit de Rosalía no sembla tenir límit; cada nou disc, cada post i cada notícia sobre ella es converteix immediatament en un focus d'atenció principal. El públic l'estima i espera ansiós nous capítols protagonitzats per la seva estrella preferida. Actualment, sembla que tan sols Shakira pot rivalitzar amb ella com a artista més influent.