Quan pensàvem que ho havíem vist tot després de l'apagada històrica que va paralitzar Espanya i Portugal, el departament de màrqueting de Vicio va decidir pujar el llistó. En un acte tan sorprenent com temerari, la companyia barcelonina va publicar un vídeo viral en què es podia veure un repartidor de Glovodescendint des de la teulada d'un edifici amb una corda, muntat sobre la seva bicicleta i lliurant la seva comanda a una veïna a través de la façana. Tot això, evidentment, sota el context que els ascensors estaven inutilitzats per la manca d'electricitat.
L'insòlit vídeo del repartidor "Spider-Man"
L'apagada massiva, que va deixar sense subministrament elèctric a milions de persones, va provocar escenes curioses, perilloses i fins i tot surrealistes. No obstant això, la protagonitzada per aquest valent—i potser massa atrevit—repartidor de Glovo ha superat totes les expectatives.
En el vídeo viralitzat a les xarxes socials, es pot veure clarament com el repartidor, equipat amb la característica motxilla groga de Glovo, descendeix per la façana d'un edifici usant únicament una corda i mantenint-se muntat sobre la seva bicicleta. La maniobra, digna del mateix Spider-Man, va deixar els espectadors atònits mentre gravaven des d'un edifici proper i comentaven incrèduls la situació. Després vam poder descobrir que es tractava d'una campanya de màrqueting de Vicio i que l'home que descendia per la façana no era un repartidor, sinó algú ja preparat per a dur a terme aquest tipus d'activitats.

La reacció a les xarxes ha estat explosiva, combinant admiració i humor davant l'arriscada maniobra del jove repartidor. Usuaris van bromejar sobre el nivell de compromís amb el lliurament de la comanda, destacant que probablement buscava la màxima valoració del client a tota costa.
L'únic però a aquesta meravellosa campanya de màrqueting és que, encara que els ascensors no van funcionar durant les llargues hores d'apagada, les escales seguien disponibles per a qualsevol que les volgués utilitzar. Però poc hi ha a corregir a l'hamburgueseria catalana, sempre referent en aquest món del màrqueting.
La confusió sobre la ubicació
Sigui com sigui, la temeritat del repartidor de Glovo ha fet córrer rius de tinta digital, fent témer per la seva seguretat als internautes que desconeixien que es tractava de mera publicitat. La situació, digna d'una pel·lícula còmica d'acció, quedarà gravada en la memòria col·lectiva com una de les escenes més estranyes sorgides durant aquesta apagada històrica.
Finalment, més enllà de l'humor, el vídeo serveix com un recordatori sobre els límits de l'enginy humà davant situacions adverses, convidant a reflexionar sobre els riscos innecessaris en moments de crisi. I, per descomptat, ens deixa amb el dubte de si el client va rebre finalment la seva comanda intacta, o si l'hamburguesa va arribar freda després de semblant odissea.