Els supermercats Bonpreu i Esclat volen agrair als seus clients més fidels la confiança de seguir comprant als seus establiments i per aquest motiu han augmentat les ofertes . La direcció de l'empresa és conscient dels preus elevats i de les dificultats econòmiques dels seus clients, de manera que està buscant maneres d'ajudar i facilitar la situació.
En els darrers mesos, les dades d'inflació s'han moderat, però alguns productes del sector de l'alimentació segueixen amb uns preus pels núvols, especialment l'oli d'oliva . Entre els dies 14 i 20 de maig, als establiments de l'empresa catalana hi podreu trobar un quilo de tomàquets de la varietat Monterosa per només 2,99 euros el quilo.
Així ho ha publicat l'empresa en una piulada publicada a les seves xarxes socials. L'origen és Almeria, el calibre GG i la categoria Primera. L'oferta estarà vigent fins al dia 20 de maig o fins a finalitzar existències i es podrà trobar a tots els supermercats Bonpreu, Esclat i també als minimercats situats en algunes benzineres del grup.
L'oferta s'aplica a totes aquelles persones que entrin dins d'un establiment del grup i no cal la targeta client perquè s'apliqui la reducció . És a dir, l'oferta no s'aplica un cop es passa per caixa i s'ensenya l'acreditació, sinó que l'oferta ja està aplicada a l'origen, quan el client posa els tomàquets a la cistella de la compra.
Consulta aquesta oferta i moltes altres
Podeu consultar les ofertes del grup Esclat i Bonpreu a través de la web, però també al catàleg en paper que es pot trobar a l'entrada de tots els establiments. Si no està disponible o no el sabeu trobar, és recomanable contactar amb el personal de la botiga, que us atendran de manera molt amable i molt atenta i us donaran una solució al problema.
Bonpreu i Esclat, una empresa que no para de créixer
L'empresa d'Osona ha multiplicat els beneficis i continua invertint per continuar creixent. En aquest sentit, el 2023 l'empresa va facturar 2.259 milions d'euros, un 8,8% més respecte de l'exercici anterior. A més, va fer inversions per valor de 145 milions d'euros, un 33% més respecte de l'exercici anterior. En aquest sentit, l'empresa aposta per l'energia verda i ha instal·lat plaques solars als sostres de molts dels seus establiments amb l'objectiu d'autoabastir-se i no dependre de les empreses tradicionals.