Els supermercats del grup Esclat Bonpreu segueixen sent dels més valorats a Catalunya. Els clients puntuen positivament la qualitat dels productes, la neteja de les instal·lacions, l'atenció al client i l'amabilitat dels empleats. A diferència d'altres supermercats amb més presència a l'Estat espanyol, Bonpreu etiqueta els productes de la marca blanca únicament en català i aposta per productors locals i per enfortir el petit comerç.
Diàriament trobem a xarxes socials comentaris que aplaudeixen la gestió de l'empresa amb seu a les Masies de Voltregà. Per exemple, un usuari de la xarxa social X ha explicat que a l'hora de passar per caixa, la responsable del cobrament li ha obert la caixa d'ous per comprovar que tots estiguessin en perfecte estat i que no hi hagués cap ou trencat. S'han sumat altres comentaris explicant que també han viscut la mateixa experiència i han afegit que en cas que alguns estiguin trencats que el supermercat assumeix la pèrdua i canvia la caixa sense problema.
Altres competidors
A Catalunya, Bonpreu i Esclat competeixen amb altres supermercats com Bon Àrea o Condis, que també tenen una sensibilitat per la llengua més gran als altres competidors. A l'altra banda, hi ha establiments com Mercadona, Dia, Lidl, Aldi i altres que també tenen molta presència al territori, però que tenen un perfil de clients molt diferents dels habituals de l'empresa catalana gestionada per Joan Font.
Bonpreu, una empresa amb valor afegit
A més del negoci de supermercat, l'empresa amb seu a la Catalunya Central també ofereix altres serveis als clients com el servei de benzinera, amb uns preus molt més competitius que les estacions de servei tradicionals. Igualment hi ha el servei de Bonpreu Energia, un servei de llum i electricitat que competeix amb les grans distribuïdores del país i que intenta donar un servei més proper al client.