Muntatge amb una imatge de Gerard Piqué del vostre compte d'Instagram. A la dreta una imatge amb una samarreta negra

La samarreta de 5000 euros de Gerard Piqué

L'exfutbolista del Barça és la imatge de promoció d'un producte exclusiu

Amb només onze unitats al mercat, una samarreta de la marca Balr, especialitzada en roba esportiva, urbana i casual, que ha creat al costat del grup empresarial de la indústria del luxe Five, conté 30.000 pedres de Swarovski i el seu preu de venda és de 5.000 euros.

Sens dubte, una veritable peça de col·leccionista que podran lluir uns quants privilegiats. Com els integrants d'un equip titular de futbol, onze escollits podran aconseguir alguna unitat. I és clar, si parlem en termes futbolístics, ho barregem amb el món de la moda i tot el mediàtic, aquí apareix el nom de Gerard Piqué. L'exfutbolista del FC Barcelona de 37 anys, president de la Kings League i propietari del FC Andorra, és una de les imatges de Balr, per la qual cosa des de la marca no han tingut cap dubte perquè sigui Piqué qui promocioni aquesta samarreta tan particular i cobejada.

Balr és una marca holandesa fundada el 2013 pel jugador de futbol Demy de Zeeuw -exfutbolista de l'Ajax entre altres equips- i els empresaris d'Internet Ralph de Geus i Juul Manders. Eljero Elia i Gregory van der Wiel es van convertir en accionistes, i aquest últim va vendre les seves accions el 2018. De Zeeuw, Manders i De Geus van plantejar el concepte del que avui és la firma d'èxit.

La companyia neerlandesa ha llançat aquesta samarreta de futbol de color negre. Un producte en edició limitada que està posant a la marca al primer pla mediàtic. Per a la seva luxosa promoció, han creat un vídeo en què es pot comprovar l'ex de Shakira, degudament proveït amb una samarreta amb el dorsal número 5, xutant una pilota des de dalt d'un edifici amb direcció al mar.

La faceta com a model de Gerard Piqué

Al seu moment, Gerard Piqué havia manifestat que "només em veig vestint la samarreta del Barça". És clar que donava per entès que es produirien excepcions, com ara aquesta sonora i discutida promoció. Als amants del món de la moda i la sofisticació segur que els agradarà la idea i no els importarà el cost de tot això; en qualsevol cas però, tenint en compte els greus problemes que travessa bona part del planeta, no deixa d'obrir un debat moral sobre la necessitat de dur a terme aquest tipus d'ostentacions.

Amb anterioritat,  l'ex defensa central del Barça ja havia signat un contracte com a imatge per a una altra firma, concretament aquest va ser el cas de la marca de moda masculina Mango, convertint-se en imatge oficial d'HE by Mango, mitjançant un acord que es va establir en plena època com a futbolista en actiu.