Muntatge amb una imatge de Jéssica Goicoechea del vostre compte d'Instagram. A l'esquerra, una imatge amb una dona amb un contratemps

Contratemps per a Jéssica Goicoechea a la seva empresa de moda

L'èxit també provoca inconvenients

La model, influencer, dissenyadora de moda i empresària catalana de 27 anys, Jéssica Goicoechea, és un dels grans referents en la representació de dona emprenedora que aconsegueix l'èxit amb la capacitat visionària.

Jéssica és la creadora d'una botiga que ha superat totes les expectatives triomfals. Sota el nom de Goi, l'establiment ubicat al carrer Ramon i Cajal, 17 al barri barceloní de Gràcia, que està degudament pintat de rosa, compta amb presència global a través de roba sensual, moda dissenyada in house amb teixits i estampats exclusius produïts de forma ètica a Espanya. La seva visió provocativa es pot veure a través de la narració digital i dins del seu showroom i de botigues pop-up de Barcelona. La seva emprenedoria es va iniciar el 2019 amb una recerca de roba que destaqués i amb un estil atrevit. La intenció era trobar un estil casual però sexy, una combinació de roba per a totes les ocasions.

L'èxit d'una dona emprenedora

I el cas és que l'objectiu ha estat àmpliament aconseguit. Tot i així, com en qualsevol negoci d'èxit, sempre apareixen les veus contràries que busquen la manera de desacreditar el treball, o la filosofia de l'empresa. En aquest sentit, Goi s'ha vist sotmesa a certs atacs que menyspreen la idea d'oferir peces destinades eminentment a dones amb físics privilegiats, talles petites per remarcar uns cossos pràcticament modèlics. La model i influencer catalana va arribar a comprovar aquest malestar que ha generat el seu negoci en alguns sectors, quan un dia va clarejar amb una pintada a la seva botiga, que deia: "cul, cul, cul". Resulta igualment necessari recalcar que l'establiment no és obert al públic, però s'hi pot anar a recollir les comandes realitzades en línia.

Precisament la gran demanda i la saturació de les compres per Internet, han provocat la saturació de la companyia, veient-se incapaç de poder assumir tanta comanda. De fet, aquest és un dels pitjors contratemps amb què s'han trobat, perquè són diversos els clients que s'han queixat per la demora dels lliuraments. Això és el que acaba de succeir amb un nou model de bikins: "Lamentem informar que el llançament del drop Wulan, programat per aquest diumenge 2 de juny, ha estat posposat a causa de l'alt volum de comandes actuals. Per poder complir amb els terminis establerts i oferir-vos un millor servei, hem decidit lliurar primer totes les comandes dels drops anteriors”.

El que hauria de ser motiu de celebració pel gran èxit de vendes, s'ha posat una mica en contra del model de vendes que encapçala aquest influencer -el seu compte d'Instagram té prop de 2 milions de seguidors- i parella del jugador de futbol català de 33 anys Marc Bartra, que actualment milita al Real Betis. De vegades és una bona decisió frenar l'auge, per poder tornar a subministrar el producte en les millors condicions.