Hi havia molta expectativa amb les Campanades d'aquest any a TV3. La cadena pública catalana ha apostat per la influencer Laura Escanes i el cantant Miki Núñez. Prèviament a xarxes socials hi ha hagut polèmica perquè la nova inquisició progre ha criticat la vestimenta de Laura Escanes. Consideraven que era sexualitzada encara que no han tingut en compte que ha estat ella mateixa qui ha escollit aquest vestit. La influencer ha jugat a la distracció i finalment ha aparegut amb un vestit totalment diferent al de les proves.
El vestit de Laura Escanes per a les campanades del 2023 ha estat totalment diferent de l'esperat. Finalment, ha optat per un disseny espectacular i elegant. El vestit, creat per Ze García, era un dos peces brillant, perfecte per a una ocasió tan especial. Estava confeccionat a mida en tul brodat de pedreria en tonalitats xampany, perla i vidre, amb un degradat radial que naixia des del centre de la cintura i es difuminava pel cos.
Tenia una silueta entallada, màniga llarga i s'acompanyava d'un voluminós abric oversize amb tall canesú, màniga bullonada i maxicola en tafetà i tul, aportant un toc de teatralitat i sofisticació al conjunt.
El disseny reflectia una imatge luxosa i moderna, amb una picada d'ullet a l'Art Nouveau, moviment que va tenir el seu apogeu a Barcelona a finals del segle XIX. Aquest detall era un tribut perfecte cap a ella i la ciutat. A més, el look es completava amb joies d'or blanc i diamants de la casa catalana Rabat, entre els quals destacaven unes arracades en cascada que il·luminaven la cara. Per al seu look de bellesa, la Laura va optar per un recollit estil ballarina, polit i amb ratlla al medi, i un maquillatge ultralluminós centrat a realçar la sucositat de la pell.
Laura Escanes, una de les influencers de més prestigi
Laura Escanes, nascuda a Barcelona el 13 d'abril de 1996, és coneguda com a model i influencer. Va començar la seva carrera en periodisme a la Universitat Ramon Llull el 2015, encara que va haver d'abandonar-la. Més tard, el 2018, va iniciar estudis de comunicació a la Universitat Oberta de Catalunya. Va crear el seu perfil d'Instagram el 2012, guanyant gran popularitat. Ha col·laborat amb la marca de joies Majorica i desfilat a la 080 Barcelona Fashion Week i la New York Fashion Week per a Custo Barcelona.
El 2018 va publicar el seu primer llibre de poemes, "Pell de Letra". També ha participat en programes de televisió com "El Desafío" i recentment es va anunciar el seu fitxatge com a presentadora en un programa de telerealitat a TV3 anomenat 'la Travessa'.
TV3, dècades fent Campanades
Mari Pau Huguet, va viure un moment memorable durant les Campanades del 1996. Enmig de la transmissió en directe, algú va llançar una bola de neu que va encertar en el seu abric. Huguet va sentir com la neu es fonia per la seva esquena mentre continuava amb l'emissió, demostrant el seu professionalisme i capacitat per manejar situacions inesperades a l'aire. Aquest incident es va convertir en un moment icònic a la seva carrera televisiva i reflecteix l'esperit lúdic i la proximitat amb el públic que caracteritzava les seves aparicions en pantalla.