Mango preveu contractar prop de 200 persones al centre logístic de Lliçà d'Amunt (Vallès Oriental). La companyia tèxtil busca personal per fer tasques de càrrega i descàrrega i de gestió de mercaderies i productes, entre d'altres, segons ha detallat aquest dilluns en un comunicat. Les contractacions seran entre juny i juliol i fins al novembre, tant a jornada completa com a parcial.
L'empresa ha organitzat aquest dijous una jornada de selecció a Mollet del Vallès. La planta vallesana és capaç de gestionar “a ple rendiment” més de 85.000 peces cada hora per abastir tota la xarxa de distribució de Mango. L'any passat la companyia va fer una ampliació d'aquest centre logístic, que ara té 280.000 metres quadrats de superfície.
Una multinacional amb seu a Barcelona
Mango és una de les empreses de moda més reconegudes a nivell mundial, amb seu a Barcelona. Fundada el 1984 per Isak Andic i el seu germà Nahman Andic, Mango ha crescut fins a convertir-se en un referent en el sector de la moda gràcies al seu estil contemporani, el seu enfocament a la qualitat i la seva capacitat per adaptar-se a les tendències globals.
La primera botiga de Mango va obrir al Passeig de Gràcia de Barcelona. Des dels inicis, l'empresa es va centrar a oferir moda assequible i de qualitat per a les dones. A la dècada dels 90, Mango va iniciar la seva expansió internacional, obrint botigues a Portugal i França. Aquest va ser només el començament d'un creixement exponencial que ha portat la marca a ser present a més de 110 països amb més de 2.200 botigues.
Tendencias MANGO novedades Mayo 2024
Quina és la filosofia de Mango?
La filosofia de Mango es basa en la idea de “look total”. L'empresa no només ven roba, sinó també accessoris, calçat i complements, oferint als clients la possibilitat de crear un estil complet. A més, Mango es distingeix per la capacitat d'adaptar-se ràpidament a les tendències de la moda, mantenint sempre un equilibri entre innovació i tradició.
En els darrers anys, Mango ha demostrat un fort compromís amb la sostenibilitat. L'empresa ha implementat múltiples iniciatives per reduir-ne l'impacte ambiental, com ara l'ús de materials reciclats i orgànics, la reducció d'emissions de carboni i l'adopció de pràctiques de producció més sostenibles. Mango també ha llançat la seva línia Committed, una col·lecció de moda sostenible que utilitza teixits ecològics i processos de producció responsables.