Trobar el supermercat de confiança és un dels problemes de la societat avui dia. Mentre la inflació colpeja les botigues, els catalans busquen la millor opció per comprar els aliments per viure. Una pràctica que ha esdevingut habitual en els últims temps és fragmentar la compra per aconseguir els productes més barats.
Per tant, és usual veure famílies que trien què comprar depenent al supermercat que estan. El prestigi d’un comerç es va guanyant durant el temps. Si els productes es mantenen barats i de bona qualitat, és molt més fàcil que un establiment compleixi.
En moltes ocasions hi ha gent que li agraden uns productes exactament d’un supermercat. I en les conversacions en què es parla de menjar moltes vegades se sent algú que parla sobre una marca en especial. Tenir els productes preferits de la gent és un avantatge per garantir que el supermercat sigui més visitat.
Les galetes "digestive" de Bonpreu
En els últims dies, s’ha parlat a X d’unes galetes de Bonpreu que agraden a la gent. Curiosament, el debat l’obra un usuari preguntant si coneixen algú que té com a producte preferit un del Bonpreu. La resposta no es fa esperar i en menys d’una hora la xarxa parla d’unes galetes.
Concretament estem parlant de les galetes “digestive” amb civada de la marca Bonpreu. El producte a part de ser saludable i bo té un preu molt econòmic. De fet, les galetes es venen en caixes de 0,42 kg i cadascuna val 1,10 €.
Aquestes pastes integrals presumeixen de no tenir greix de palma. A més, tenen un 44% de flocs de civada i un alt contingut en fibra. Cada paquet acostuma a contenir unes 14 galetes aproximadament.
El preu d'un carro de compra és 36% més car que fa tres anys
Els supermercats Bonpreu són una de les cadenes més consolidades de comerç a Catalunya. Aquests gaudeixen de tenir la seva pròpia marca per posar a la venda els seus productes. Les galetes “digestive” són un dels exemples de productes de qualitat i barats que tenen.
Sentir la confiança per anar tan sols a un supermercat no està a l’abast de qualsevol. Poder comprar tots els productes sense fixar-se en el preu tampoc. Per això, les opinions dels consumidors dels diferents supermercats són essencials per escollir la compra.
Anar a comprar ja no és com era abans. Segons l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), el preu d’un carro de la compra ara és el 36% més car del que ho era fa tres anys. Els catalans estan preocupats perquè els productes pugen de preu i no directament proporcionals als sous.