Un home amb expressió de frustració davant d'un supermercat Bonpreu.

Indignació d'un client perquè desapareix un producte de Bonpreu

Tenir les xarxes socials netes de crítiques és essencial pels supermercats actuals

Trobar el supermercat de confiança és un dels principals objectius per qualsevol persona que va a comprar.La qualitat, el preu i l’estança són uns factors importantíssims per determinar el millor establiment. Tot i això, hi ha moltíssimes persones que decideixen fraccionar la seva compra per aconseguir els millors productes al millor preu.

En el moment que el comprador té el seu supermercat de confiança gairebé que es coneix les estanteries com casa seva. El temps de compra disminueix, fins al punt d’anar als passadissos que més li interessen. Per això, molts establiments canvien la seva distribució dels productes.

Indignació a la xarxa d'un client

L’únic problema que hi ha és quan de sobte desapareix un producte de la teva habitual compra. Fa uns dies vam veure un usuari d’X que es queixava perquè li havia desaparegut un dels seus fixos en la seva compra. Concretament, es tracta de la cervesa  Premium de  Bonpreu.

En la piulada, el compte d’X descriu a la perfecció la situació i afirma, que no és la primera vegada que li passa. Per sort, els supermercats també tenen compte a les xarxes socials per solucionar aquest tipus de problemes. En menys de 12 hores, el compte va respondre preguntant exactament pel producte i la referència, per revisar el moviment.

@Elcarroza és un dels tants usuaris que es queixen diàriament que desapareixen productes que funcionen dels supermercats.

La importància que els usuaris tinguin una bona experiència

La solució ideal seria  anunciar quins productes són els que trauran de la venda en els pròxims dies, per tal de veure la reacció del públic. De fet, hi ha comptes famosos a TikTok que s’han viralitzat per anunciar  quins són els nous productes que apareixen al Mercadona. També publiquen els que han tret.

El que demostra Bonpreu amb la ràpida resposta a l’usuari és que és un supermercat que es preocupa pels clients. La rellevància que aquests tinguin una bona experiència als seus establiments és màxima per tal que els tornin a visitar.

Tenir les xarxes socials netes de crítiques, essencial

És molt important que grans supermercats escoltin les opinions  que tenen els seus clients per millorar tots els aspectes negatius. La importància de tenir unes xarxes socials netes i sense crítiques és essencial per triomfar.

Façana d'un supermercat Bonpreu amb un cotxe negre estacionat al capdavant i arbres sense fulles.
Un establiment Bonpreu | Bonpreu

Si el compte no hagués respost, s’hagués tirat un tret al peu perdent la confiança d’un client i de tots els que el segueixen. Amb l’auge de les xarxes socials, les crítiques en línia guanyen moltíssima rellevància. De moment, no sabem si realment ha estat un error o és que han tret el producte del supermercat.