Un home somrient amb samarreta blanca apunta amb els dits cap a la càmera, amb un supermercat Bonpreu i dos préssecs al fons.

La fruita de Lleida en promoció a Bonpreu i Esclat tota la setmana

La fruita és un dels productes més difícils de comprar al supermercat

La cerca del millor supermercat en relació amb la qualitat i el preu cada cop està més complicada. L'Organització de Consumidors i Usuaris va revelar fa uns dies que un carretó del supermercat és el 36% més car que ho era abans. Sembla que els litres d'oli estan realment banyats en or.

L'altre dia explicàvem que l'OCU havia revelat la cadena de supermercats més barata, però, de moment, no surt rendible viatjar per anar a comprar. Molts dels comerços més famosos diàriament intenten convèncer amb les ofertes als clients. La distribució de petites revistes o publicacions a les xarxes socials és essencial per donar-se a conèixer.

El compte d'X de Bonpreu i la seva darrera oferta

Bonpreu no és una excepció i compta a les seves xarxes socials moltes de les novetats i ofertes que presenten els seus comerços. De fet, el compte de X ja supera els 23.000 seguidors.

L'última oferta que ha penjat a les xarxes socials és la fruita de Lleida. La qual estarà en promoció durant tota la setmana als supermercats Bonpreu i Esclat. A la publicació apareixen uns préssecs grocs que es venen a 2,19 €/kg.

Un preu considerablement més baix del que acostumen a valer aquest tipus de fruites. Al tweet també hi ha un enllaç perquè, de manera original, el comprador descobreixi l'origen de cada producte. L'oferta té validesa del 13 al 19 d'agost, sempre que no s'acabin els productes anunciats.

Els problemes en la compra de la fruita

La fruita és un dels mals de cap a l'hora d'anar a comprar. És habitual comprar un producte fresc i que es posi dolent dins la nevera. Per això, és essencial conèixer els millors establiments amb la millor fruita i més duradora.

Lloc de mercat interior amb fruites fresques com taronges, raïms, pomes i melons, amb persones comprant al fons.
Fruita en un mercat | Pexels

Tot i això, en els últims temps els supermercats han detectat el problema de comprar una fruita sencera. Molts clients no compren algun tipus de producte per por que es faci malbé abans de poder-lo acabar. Per això, han començat a comercialitzar amb fruites tallades.

No obstant això, aquest tipus de venda ha presentat certa polèmica a l'hora de comprar perquè té un risc més gran de contaminar-se. De fet, segons l'OCU, en el moment que es talla, la part comestible es desprotegeix de la pell o la closca i queda exposada a l'aire i a agents externs.

Anar a comprar cada cop més és un esport de risc per a les carteres dels ciutadans. Els supermercats tenen la tasca de reduir la inflació, però no generar pèrdues. Aprofitar les ofertes sembla una de les principals solucions per als compradors.