Una quinzena més, els supermercats Bonpreu i Esclat ofereixen diferents promocions que et permetran estalviar una quantitat important de diners. En aquest article us expliquem en què consisteix la promoció i com la pots aconseguir. Gaudir d'un bon vermut mai no havia estat tan barat. Una bossa de patates casolanes de la marca Frit Ravich, una altra de fruita seca de la mateixa marca, 1 snack de fuet extra Exentis i 12 llaunes de Coca-Cola podran ser teus per només 9'95 euros. Comprant els productes per separat el preu de 16,43 euros. Una autèntica ganga ja que només les 12 llaunes de Coca-Cola ja costarien això.
Aquesta promoció està disponible a tots els establiments Bonpreu i Esclat encara que és limitada en el temps. Tens fins el proper dilluns 4 de desembre per comprar-la. A partir del dia 5 es publicarà un nou fulletó amb ofertes i promocions del qual també us informarem amb detall.
L'anècdota més curiosa sobre la Coca-Cola
La Coca-Cola és una de les begudes més famoses i icòniques del món, i la seva història és plena d'anècdotes interessants. Una de les més curioses és la relació entre Coca-Cola i la imatge moderna del Pare Noel (Santa Claus). Abans dels anys 1930, la imatge del Pare Noel variava considerablement; de vegades era representat com un elf diminut i en altres ocasions com un home gran i espantós. No existia una representació estàndard, i el vestuari podia variar en color, des de marró fins a verd.
El 1931, Coca-Cola va encarregar a l'artista Haddon Sundblom que creés una imatge de Santa Claus per a una campanya publicitària. L'objectiu era augmentar el consum de Coca-Cola durant l'hivern, que tradicionalment era una temporada de vendes menor. Sundblom es va inspirar en el poema de Clement Clark Moore de 1822, "Una visita de Sant Nicolau" (més conegut com "La Nit abans de Nadal"), per a la seva representació de Santa.
Va crear una imatge d'un Santa Claus alegre, amable i rotund, vestit amb un abric vermell amb una cinta negra, botes i un cinturó. Aquestes publicitats van ser extremadament populars i van jugar un paper significatiu en la consolidació d'una imatge uniforme de Santa Claus a tot el món. La versió de Sundblom de Santa Claus es va convertir en la representació definitiva, i moltes persones a tot el món ara associen aquesta imatge amb el Nadal.
Sundblom va continuar pintant Santa Claus per a Coca-Cola fins al 1964, i aquestes imatges van ser utilitzades en tota mena de publicitat de la marca, des de cartells fins a anuncis en revistes. Aquesta anècdota és un exemple fascinant de com una campanya publicitària no només pot influir en el màrqueting d'un producte, sinó també en la cultura popular i les tradicions festives. La Coca-Cola, a través de la seva publicitat, va ajudar a cristal·litzar una de les imatges més icòniques i perdurables del Nadal modern.