Makoke utilitza ‘Fiesta’ per desemmascarar en directe a Maite Galdeano: ‘Té…’
Makoke col·labora cada cap de setmana a Fiesta. I avui s'ha assegut de nou al plató i ha aprofitat el directe per fer una cosa. Concretament, per deixar en evidència i mostrar com és realment Maite Galdeano.
L'ex de Kiko Matamoros ha parlat alt i clar sobre la navarresa. Després de les últimes paraules d'aquesta cap a la seva filla, Sofía Suescun, ha estat molt contundent. Ha exposat sobre Maite: “Té aferrament al talonari, a això és al que té aferrament”.
Makoke esclata a Fiesta i destapa la veritable cara de Maite Galdeano
El retorn de Maite Galdeano a televisió ha estat un dels esdeveniments de la setmana. La navarresa va reaparèixer a ¡De Viernes!, per reconciliar-se amb el seu fill, Christian, i aprofitar el moment per enviar un missatge a la seva filla, Sofía Suescun. Entre llàgrimes, va llegir una carta en què demanava recuperar la relació i assegurava que això podria fins i tot millorar els problemes de salut que pateix.
Maite Galdeano escribe y lee una carta cargada de amor para su hija Sofía.
“Llamame y esa noche dormiría sin lorazepam”
🪩 #DeViernes
🔮 https://t.co/0SLWhrGryv pic.twitter.com/x4jTTBLlg4— De Viernes (@deviernestv) September 26, 2025
Aquestes paraules no han convençut tothom. I a Fiesta, quan s'ha abordat avui la situació, Makoke no ha dubtat a donar la seva opinió. La malaguenya ha afirmat amb rotunditat: “No dona el perfil d'una dona manipulada”.
“És molt fort el que està fent amb la seva filla. La Sofía estava trencada de dolor, amb llàgrimes als ulls i la Maite seguia retraient-li que el seu amor li curaria les plaquetes. Va, home”.
La contundència de Makoke ha marcat el ritme del debat. Les seves paraules no han deixat indiferent ningú, ja que plantejaven un retrat molt crític sobre la manera d'actuar de Galdeano amb els seus fills.
Un dels companys del programa, però, ha volgut matisar la duresa de la col·laboradora. I ha al·legat que la navarresa sí que mostrava afecte real cap a la Sofía, més enllà de les càmeres. Però l'ex de Kiko Matamoros ha tornat a intervenir per desemmascarar-la en directe amb una frase demolidora: “Té aferrament al talonari, a això és al que té aferrament”.
El debat a Fiesta i les opinions de la resta de col·laboradors sobre Maite Galdeano
El que ha dit Makoke ha generat un intens debat al plató. La presentadora, Emma García, també ha volgut donar el seu punt de vista: “Jo crec que sí que es vol apropar a la seva filla de veritat. Però ho està fent de la pitjor de les maneres”.
Per la seva banda, Luis Rollán ha anat més enllà i ha carregat contra diversos membres de la família. Així, referint-se a la retrobada televisada entre Maite i el seu fill Christian, ha afirmat: “Molta gent no entén aquesta reconciliació televisada. Va, que la gent no s'ho creu”.
El debat ha mostrat la divisió d'opinions entre els col·laboradors de Fiesta, però també ha posat sobre la taula que la figura de Galdeano continua sent un imant de controvèrsia.
Les seves aparicions a televisió generen sempre reaccions contraposades. Sí, entre qui la veu com una mare que busca recuperar els seus fills i qui considera que es mou per interessos econòmics i mediàtics.
Mentrestant, Makoke ha reforçat el seu perfil de col·laboradora sense por a dir el que pensa, encara que les seves paraules incomodin. La seva frase sobre “l'aferrament al talonari” s'ha convertit en el moment més comentat de la tarda. I en un titular inevitable per a qui segueix la crònica televisiva.