abril 18, 2026

XCatalunya.cat

Diari d'informació general

Mar Flores emociona el plató de ‘Y ahora Sonsoles’ amb l’explicat sobre el seu fill

Mar Flores ha aconseguit emocionar a ‘Y ahora Sonsoles’ amb les seves boniques paraules sobre Carlo Costanzia

Mar Flores s'ha assegut avui al plató del programa Y ahora Sonsoles, on ha presentat les seves esperades memòries, Mar en calma, que ja estan publicades i a la venda. En elles, la model i actriu ha repassat la seva vida personal i professional, marcada per nombrosos episodis mediàtics que, segons ha confessat, no han estat gens fàcils d'afrontar per a ella. Mar Flores fins i tot ha parlat en directe sobre un episodi dur del passat, quan es va haver de separar del seu fill, Carlo Costanzia, pel bé del petit.

Durant l'entrevista, Mar Flores ha parlat obertament sobre el seu passat i ha compartit moments molt íntims i difícils. També ha parlat del seu fill, Carlo Costanzia, amb qui manté una bona relació actualment. Tanmateix, no ha amagat que el camí fins a arribar a aquest punt ha estat molt dolorós.

La conversa ha tingut moments molt emotius, especialment quan la Mar ha explicat el paper del seu fill en la publicació del llibre. “Al meu fill Carlo òbviament li vaig enviar un primer exemplar del llibre explícitament, li vaig dir que m'agradaria que el llegís”, ha confessat. Les seves paraules han estat sinceres i carregades d'emoció.

Mar Flores s'obre a Y ahora Sonsoles sobre el seu passat familiar

Un dels moments més impactants ha arribat quan ha recordat la dura decisió que va haver de prendre anys enrere. “Quan va arribar el moment de repartir la custòdia d'en Carlo, no vaig lluitar, no volia partir el meu fill”, ha explicat amb la veu entretallada. “Li vaig dir al seu pare: ‘Emporta-te'l tu, que en 12 anys no ha tingut mala informació de tu perquè no li n'he donat’”, ha afegit Mar Flores.

El plató ha quedat en silenci. L'emoció s'ha fet palpable entre els col·laboradors i el públic. La Mar ha reconegut que, tot i que avui té una bona relació amb en Carlo, encara li fa mal aquella decisió: “És molt dur”, ha sentenciat.

Mar Flores aconsegueix emocionar tothom a Y ahora Sonsoles amb el seu testimoni

Les paraules de Mar Flores han calat fondo. L'entrevista ha deixat una empremta profunda en tots els presents perquè ha estat un testimoni valent i ple de sentiment. Ha mostrat una faceta de Mar Flores desconeguda per a molts.

Amb el seu llibre, i amb la seva aparició al programa, la Mar ha obert el seu cor. Ha parlat des del respecte, l'amor i el dolor. Avui, a Y ahora Sonsoles, Mar Flores ha emocionat com mai.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *