Muntatge amb una imatge de Laura Escanes posant, asseguda a una terrassa d'un restaurant

Laura Escanes, TV3 i un anunci que agradarà als seus fans

La influencer viu un moment professional molt bo

El programa 'La travessa' tindrà una segona temporada. El 3Cat ha començat el procés de selecció per participar a la segona temporada del reality d'aventures, que condueix Laura Escanes, en què, per parelles, els concursants han de recórrer a peu una ruta per Catalunya i sotmetre's a proves de resistència, habilitat i superació.

La primera temporada ha estat un dels grans èxits de la nova plataforma. El programa ja ha tingut més d'1,5 milions de reproduccions al 3Cat, que ja acumula més de 750.000 usuaris registrats en només tres mesos.

De què va el programa?

El programa "La Travessa", presentat per Laura Escanes, és un reality d'aventures que s'emet a la plataforma 3Cat. En aquest programa els participants formen parelles i s'embarquen en una ruta exigent a peu per Catalunya. Al llarg del trajecte, s'enfronten a diverses proves que posen a prova la seva resistència, habilitat i capacitat de superació. La primera temporada de “La Travessa” ha resultat ser un èxit a la plataforma, amb més d'1,5 milions de reproduccions, i per això s'ha confirmat una segona temporada.

Laura Escanes, una cursa en ascens i cada cop més polifacètica

Escanes ha forjat una carrera multifacètica a l'àmbit públic espanyol. Va començar com a model, treballant amb marques prestigioses com Majorica i desfilant en esdeveniments de gran envergadura com la 080 Barcelona Fashion Week i la New York Fashion Week per a Custo Barcelona.

La seva presència a les xarxes socials ha estat molt destacada des que va crear el seu perfil d'Instagram el 2012, on comparteix aspectes de la seva vida i viatges, acumulant una gran quantitat de seguidors. El 2015, va col·laborar amb Majorica per a una campanya publicitària i l'any següent va tenir el seu debut a la passarel·la de Nova York.

En l'àmbit acadèmic, Escanes va iniciar estudis de periodisme a la Universitat Ramon Llull, encara que va haver de deixar-los per centrar-se en la seva carrera com a influencer. Més tard, el 2018, va continuar la seva educació en comunicació a la Universitat Oberta de Catalunya, que inclou periodisme, publicitat, relacions públiques i comunicació audiovisual.

Escanes també ha publicat el seu primer llibre de poemes, "Pell de Lletra", el 2018, i ha participat en televisió en programes com "Planeta Calleja", "El Hormiguero" i "El Desafío", on va ser la tercera classificada el 2023.

Al món empresarial, ha demostrat ser una emprenedora en obrir un restaurant a Barcelona el 2021 i més tard un saló de perruqueria i bellesa a Madrid. A més, ha fundat la seva pròpia societat, La Tita Comunicación SL, i ha treballat juntament amb Risto Mejide a Tuyyoque Studio SL, mantenint la seva marca personal registrada sota aquesta empresa.

També va ser la presentadora, juntament amb Miki Núñez, de les Campanades de Cap d'Any a TV3.