Les cares conegudes de la televisió i el món de l'espectacle en general sempre han completat els seus ingressos amb campanyes publicitàries. Amb el pas del temps, aquestes han evolucionat molt i no es limiten als clàssics anuncis de televisió. Una fórmula per augmentar els ingressos i que no suposa un desemborsament milionari per a les empreses és la promoció de productes a Instagram. Pilar Rubio n'és el clar exemple.
Pilar Rubio i els seus espectaculars números a Instagram
La presentadora i col·laboradora televisiva alterna les seves participacions a 'El Hormiguero' i 'El Desafío' amb una intensa activitat a les seves xarxes socials. Pilar Rubio suma un total d' 11 milions de seguidors , una xifra espectacular. El seu èxit és tal, que supera de molt les dues influencers més conegudes d'Espanya. Dulceida té 3'4 milions de seguidors a Instagram i Laura Escanes s'acosta als 2 milions.
No totes les publicacions de Pilar Rubio i altres famosos són per fer caixa. També pugen a Instagram imatges del seu dia a dia amb la família i amics. L?última publicació de la dona de Sergio Ramos és, precisament, amb un grup d'amics. Quatre fotos que, a priori, no són publicitat, ja que no s'arriba a dir el nom de l'establiment. Pilar Rubio gaudeix d'una hamburguesa amb dos amics encara que els seus seguidors s'han fixat més en un altre detall.
Comentaris que deixen en evidència la presentadora
Com es podia esperar, la publicació de Pilar ha provocat infinitat de reaccions. Més de 65.000 likes i més de 300 comentaris en el moment de la redacció d'aquest article. La majoria positius com: "M'APUNTO. QUINA PRECIOSITAT, MAI HE VIST UNA HAMBURGUESA ? AMB TAN BONA PINTA". Encara que el que més ha destacat la gent ha estat que Pilar Rubio no ha donat ni una sola mossegada a l'hamburguesa a cap de les fotos. Sempre es veu igual. "Sense mossegar l'hamburguesa" o "Doncs molta foto, però a cap hamburguesa la falta el tros que menja", han dit.
Altres aprofiten per avivar els rumors de crisi amb Sergio Ramos
D'altra banda, també és habitual que una minoria de comentaris aprofitin per fer mal. Comentaris com "Diuen que s'han separat" o "Té la mirada trista" intenten entelar la publicació i revifar - de manera artificial - els habituals rumors de crisi entre la parella.