Un jove dret al costat d'una làmpada amb una fletxa negra apuntant cap a ell sobre un fons vermell.

'Com si fos ahir' 18 de juliol: El Joel en fa una de grossa per inculpar el seu pare

També veurem trames relacionades amb personatges com la Cristina o el Toni

El capítol de Com si fos ahir del divendres 18 de juliol arriba carregat d'emoció, decisions extremes i revelacions inesperades que preparen els espectadors per al gran desenllaç del diumenge.

En una primera trama, veurem que el Joel pren una decisió desesperada que ho canvia tot. Decidit a enfonsar el seu pare i fer justícia pel dolor que ha causat a la seva família, el Joel juga fort i s’autolesiona expressament, creant una situació dramàtica que sorprèn i espanta tant la Marta com la Isabel. Cap de les dues podia imaginar fins on estaria disposat a arribar el noi per tal d’aconseguir el que vol.

Ara, aquest acte desesperat del Joel posa la família en una situació delicada i obre un interrogant inquietant: fins a quin punt està disposat a arriscar la seva pròpia integritat física per venjar-se del seu pare? Tant la Marta com la Isabel hauran de trobar la manera de protegir-lo d’ell mateix, abans que sigui massa tard. L’Esteve, per la seva banda, parla amb l’advocada. La dona li deixa clar que no faci cap bestiesa, especialment contra el Salva i li recorda que és un dels millors advocats del país.

Home amb expressió de sorpresa i un emoji de cara sorpresa al costat.
El Toni (David Vert) en una escena de 'Com si fos ahir' | TV3

El Toni molt inquiet... té molt a amagar

Paral·lelament, quan tothom pensava que el cas de l'agressió a l’Hugo ja era un capítol tancat, nous detalls comencen a emergir. Després que el Karim hagi anat a comissaria hi ha novetats.

Té coartada i ràpidament l’han deixat lliure. Aquesta revelació podria canviar radicalment la situació legal i personal d’alguns personatges involucrats, inclòs el Toni, que veurà com la seva vida torna a complicar-se en el moment menys esperat. Fa massa preguntes a la Naiara i el Karim i això podria acabar-lo delatant. Si més no, davant de la seva família.

Moment clau per a la Cristina

Finalment, la Cristina, emocionalment fràgil i desesperada després de tot el que ha passat amb l’Eugeni, decideix aferrar-se novament a ell buscant consol i seguretat. Però aquesta decisió precipitada la porta a descobrir una realitat dolorosa que mai no havia sospitat.

Tres dones amb expressions variades estan superposades sobre un fons de gimnàs amb equips d'exercici.
Muntatge amb l'Eva (Alícia González Laá), la Cristina (Carlota Olcina) i la Gemma (Àurea Márquez) amb un gimnàs de fons | TV3, XCatalunya, perets de Getty Images

La nova revelació sobre l’Eugeni podria enfonsar-la definitivament, trencant-la per dins i fent-la dubtar de tot allò en què havia cregut fins ara. Què serà? Recordem que ja sap que la Cèlia s’hi va embolicar i no li va donar gran importància.El Quique i l’Adrià no entenen res. De fet, el Quique ni sap l’assumpte de la Cèlia.

On i a quina hora es podrà mirar el capítol de ‘Com si fos ahir’ del divendres 18 de juliol de 2025?

El penúltim episodi de la setmana de ‘Com si fos ahir’ – el darrer és diumenge - començarà a les quatre i dos minuts. Segons la programació oficial de TV3, durarà quaranta minuts. Com cada dia, es podrà en directe a TV3 i a la plataforma 3cat.