El Girona FC ha fet una excel·lent temporada superant totes les expectatives. L'agost del 2023 va començar amb l'objectiu de permanència, però els de Michel Sánchez mai no han deixat de somiar i disputaran la màxima competició europea durant la temporada 2024/2025. A falta de tres jornades, els blanc-i-vermells tenen assegurada matemàticament la presència europea i podrien quedar segons, cosa que els permetria disputar la Supercopa d'Espanya.
La presència a Europa suposarà una important injecció de diners als comptes de Montilivi. Així mateix, augmentaran els ingressos per publicitat, ja que seran més les empreses que vulguin estampar el seu nom a la samarreta blanc-i-vermella. En aquest sentit, és poc probable que l'actual patrocinador Gosbi, dedicat a la venda de pinso animal, continuï ocupant un lloc preferencial .
És molt probable, segons va publicar Iván Quirós a xarxes socials, que el proper patrocinador sigui ETIHAD AIRWAYS, tenint en compte la relació entre el Girona FC i el City Group. Un patrocini que no ha agradat gens als aficionats de Montilivi, que ja han començat a suggerir alternatives.
Pau Casas proposa que el patrocinador principal del Girona FC sigui Bonpreu Esclat. L'empresa catalana dedicada al sector de l'alimentació i amb seu a Masies de Voltregà (Osona), va tancar el 2023 amb 2.259 milions de facturació, un 8,8% més respecte de l'exercici anterior. Un augment gràcies a les constants inversions, ja que durant aquest exercici el grup català va invertir 145 milions d'euros, un 33% més respecte de l'anterior curs.
El grup Bonpreu aposta pel manteniment de les seves benzineres als exteriors dels seus supermercats, així com la millora del servei de Bonpreu Energia. Tot i això, ha començat una campanya de descarbonització i ha invertit més de 10 milions en la instal·lació de carregadors elèctrics per a vehicles i també en plaques fotovoltaiques situades als sostres dels establiments.
No és l'única proposta
A la xarxa social X s'han pogut llegir diverses propostes, algunes de més locals i d'altres de més internacionals. Proposen que el grup d'hostaleria Konig, molt arrelat a la ciutat de Girona, però amb establiments situats a altres punts com Barcelona, Figueres, Blanes, Platja d'Aro, etc., sigui el patrocinador principal. Igualment, en un to més humorístic, proposen que la discoteca Platea, situada al bell mig de Girona i punt d'oci preferit de Pablo Torre, sigui el protagonista de la samarreta.
Una altra proposta és Cacaolat, el típic batut de xocolata que agrada a nens i adults. Proposen que Cristhian Stuani aparegui berenant Cacaolat perquè tots els nens es facin del Girona. O Fairy, per poder netejar els seients de Montilivi, normalment plens bruts i plens de pols. O Casa Tarradellas, una empresa amb seu a Catalunya i amb gran varietat de productes, entre els quals els embotits i les pizzes.