Ahir van arribar a Aldi les esportives més còmodes de tot Espanya: més barates que a Decathlon
Si ara que ha començat l’any t’has proposat començar a fer exercici, t’interessa conèixer el que ha fet Aldi. I és que ahir va incorporar al seu catàleg unes esportives que poden convertir-se en imprescindibles per a tu. Sí, perquè ofereixen una comoditat i un preu que ha deixat fins i tot sense paraules Decathlon.
Es tracta d’una oferta increïble a la qual no et podràs resistir. A més, ja són molts els clients de la cadena de supermercats que han caigut en la mateixa.
Aldi llença unes sabatilles esportives: econòmiques i aposten pel confort
Aldi fa diversos dies que amplia el seu catàleg amb articles molt útils per a l’hivern, des de termoventiladors fins a mantes. Però ara ha fet un pas diferent, perquè ha decidit sumar-se de ple a la febre de l’“any nou, vida nova” amb un producte pensat per a qui vol començar a moure’s. I ho ha fet amb una cosa bàsica, però imprescindible: unes esportives.
A més, hi ha una cosa que les fa més atractives: estan pensades per a un públic ampli. No parlem d’un model exclusiu per a corredors avançats, apunten directament al perfil més comú. Sí, el de persones que volen caminar més, anar al gimnàs, moure’s amb comoditat o tornar a fer esport sense gastar-se massa.
I com passa sovint amb les ofertes d’Aldi, l’efecte dominó ja es nota. Molts clients ja han acabat emportant-se aquest producte estrella del fullet. I és que és irresistible tant pel seu cost com per les seves principals senyes d’identitat.
Així són les noves sabatilles esportives d’Aldi
La clau és en els detalls, i Aldi els té ben lligats. Les sabatilles pertanyen a la marca Crane, que la cadena sol utilitzar per a articles esportius i d’estil de vida. Són unisex i es poden comprar en dos colors bàsics, perfectes per combinar amb qualsevol outfit esportiu: negre i gris.
Pel que fa a talles, l’oferta cobreix des de la 37 fins a la 45, un rang ampli que no sempre es veu en productes promocionals. Això és important perquè moltes vegades aquestes campanyes es queden curtes en tallatge i acaben frustrant aquells que no hi troben el seu número habitual.
Però el veritable bombazo és en el preu: 14,99 € el parell. Aquesta xifra és la que ha provocat la comparació amb Decathlon, perquè allà moltes sabatilles solen partir de preus superiors. I clar, quan Aldi t’ho posa per menys de 15 €, el públic ho interpreta com una oportunitat d’or per començar el 2026 amb bon peu.
Preus i ofertes actualitzats el dia 29/12/2025. Poden patir modificacions o cancel·lacions i XCatalunya no es fa responsable dels possibles canvis.