Un home somrient amb camisa blanca està dret davant un edifici de Bon Preu i un camió estacionat.

40 euros en vals de compra a Bonpreu: Només online

La xarxa de supermercats ha llançat una nova oferta per la seva pàgina web

El Grup BonPreu-Esclat s'ha consolidat com un referent en el sector de la distribució a Catalunya gràcies a la seva oferta diversa i enfocada a satisfer les necessitats dels consumidors. A través de les seves diferents marques, el grup ofereix una àmplia gamma de productes i serveis. La seva estratègia es basa en la combinació de preus assequibles, una selecció cuidada de productes i un compromís ferm amb la sostenibilitat.

Una de les claus de l'èxit de BonPreu-Esclat és  la seva capacitat d'adaptar les seves ofertes als hàbits de consum dels clients. Les seves promocions solen incloure descomptes en productes essencials com ara fruites, verdures, carn i peix. Així com ofertes setmanals que varien en funció de les estacions i les tendències de consum.

Passadís d'un supermercat amb prestatges plens de productes i un cartell verd que diu “km0 de la nostra terra”.
Bonpreu | BonpreuEsclat

Això permet als clients accedir a productes frescos i de qualitat a preus molt assequibles. També s'ofereixen productes de marques pròpies, com Bonpreu i Esclat, que  garanteixen una excel·lent relació qualitat-preu. A més, el grup destaca per les seves campanyes de fidelització, que premien els clients habituals amb avantatges exclusius.

Per exemple, el programa de fidelització permet acumular punts per cada compra, que es poden bescanviar per descomptes o productes gratuïts. Aquest sistema no només incentiva la repetició de compra, sinó que també permet al grup conèixer millor els seus clients i personalitzar les ofertes segons les seves preferències. BonPreu-Esclat també posa un èmfasi especial en la promoció de productes de proximitat i ecològics.

Una nova promoció online

El grup s'ha adaptat a les noves tendències digitals amb una oferta cada vegada més completa a través del seu portal de compra en línia. Els clients poden gaudir de descomptes exclusius en línia i serveis com la recollida a botiga o el lliurament a domicili, la qual cosa facilita les compres i millora l'experiència del consumidor.

Façana d´un supermercat Bonpreu amb un rètol gran i groc sobre l´entrada principal.
Bonpreu | Bonpreu

Ara, han tret una nova oferta dirigida a tots aquells clients que utilitzen la compra en línia habitualment. La iniciativa té com a premissa el següent, "Fes una compra online i et regalem 40 euros en vals de descompte". Per aconseguir-los has de seguir uns pasos molt senzills que detalla el mateix grup Bonpreu-Esclat.

Has de fer una compra online a un punt de recollida o a domicil d'entrega entre el 26 d'agost i el 8 de setembre. Si ho fas dins d'aquest període rebràs 40 euros en vals de descompte. En total gaudiràs de 4 vals de descompte per valor de 10 euros cadascun. 

S'ha de tenir en compte que els quatre vals són dins d'unes dates en concret. El primer és del 9 al 15 de setembre. El segon del 16 al 22 de setembre, el tercer del 23 al 29 de setembre. I finalment el quart del 30 de setembre al 6 d'octubre.

D'altra banda els vals en qüestió són vàlids 1 cop per client i llar, en les dates i condicions ja indicades. També s'ha de mirar la disponibilitat d'hores d'entrega de l'establiment escollit. Finalment, el mateix grup recalca que les compres online cancel·lades no quedaran incloses en la promoció.