La princesa Leonor fa una confessió que el rei Felip mai hauria esperat
Les monarquies europees miren cap al futur i comencen a incloure la modernitat entre els seus objectius. En aquest sentit, la princesa Leonor s'ha armat de valor i ha fet una confessió al rei Felip sobre les seves intencions. L'hereva espanyola té molt clares les seves preferències i s'ha desmarcat amb aquesta última decisió de la resta de Cases Reials.
Els seus gestos parlen per si sols i ens mostren una princesa Leonor independent i amb caràcter propi. Davant d'això, Felip no ha pogut més que acceptar la decisió de la seva filla i deixar que sigui ella qui porti les regnes.
La princesa Leonor s'obre amb el rei Felip
Entre la princesa Leonor i el rei Felip existeix una complicitat que va més enllà de la d'un rei i la seva hereva al tron. Leonor representa tot el que esperava d'ella Felip i aquest no pot amagar com n'està d'orgullós. Encara que ara la princesa hagi pres una decisió que l'allunya d'altres monarquies europees.
I és que Leonor ha confessat al rei Felip una cosa que ell mai hauria esperat: que no desitja pertànyer al Club de les Princeses. Aquest club està format per les hereves al tron d'Europa, contemporànies de la princesa Leonor. Hi trobem, per exemple, Amàlia d'Holanda o Elisabeth de Bèlgica, ambdues hereves dels seus respectius països.
https://www.instagram.com/p/CybKC-3IY2X/
Prova que Leonor no vol estar vinculada a aquest entorn es troba, precisament, en la seva absència al debut internacional d'Amàlia i Elisabeth. Ambdues princeses, juntament amb altres hereves, s'han mostrat molt unides en actes oficials, i fora de tot això ha quedat la princesa Leonor.
Mentre les seves coetànies europees lluïen les seves millors gales i les seves tiares, l'hereva del rei Felip vestia uniforme militar. Leonor es troba a l'última fase de la seva formació militar a l'Acadèmia de l'Aire i no es va reunir amb Amàlia i Elisabeth.
Però no és la primera vegada que queda al marge del que molts anomenen el Club de les Princeses. A l'aniversari d'Amàlia, o en altres celebracions on sí que van assistir Amàlia, Elisabeth o Ingrid Alexandra de Noruega, no va aparèixer.
El rei Felip encara haurà d'esperar per veure la princesa Leonor amb tiara
Mentre unes joves assumeixen protagonisme públic internacional des de ben aviat, la princesa Leonor segueix un ritme més pausat. La seva formació militar, els seus estudis i la seva preparació institucional semblen molt més laborioses que la de la resta de royals de la seva edat.
De fet, tot indica que el rei Felip haurà d'esperar per veure Leonor vestida de princesa i amb tiara. Amàlia i Elisabeth ja han lluït les seves millors gales i joies, mentre que ella manté un estil més formal i protocol·lari.
Tot i així, la princesa Leonor comparteix amb aquestes hereves europees aspiracions, reptes i una generació marcada per la mateixa responsabilitat. Totes estan destinades a regnar una societat en constant canvi. Es preparen per liderar els seus respectius països en el futur i, a més, s'enfronten a la pressió mediàtica i les expectatives del públic.
Tanmateix, cadascuna d'elles té la seva pròpia personalitat i enfocament. Amàlia d'Holanda, per exemple, ha mostrat un gran interès per les arts i la cultura. Elisabeth de Bèlgica, per la seva banda, ha destacat pel seu compromís amb causes socials.
La filla del rei Felip encara ha de trobar el seu propi camí i marcar la que serà la senda del seu regnat. De moment, el seu interès és formar-se com a Cap dels Tres Exèrcits, com marca la monarquia espanyola. Amb el temps la princesa Leonor farà el pas que ja han fet altres hereves europees, però això sí, en solitari.