Molt aviat arriba a Lidl el producte que et deixarà les mans impecables per menys de 13 euros
L'atenció als detalls, tant a les mans com als peus, pot marcar la diferència en la nostra imatge personal. Amb això en ment, la setmana vinent Lidl sorprèn amb un accessori clau que no pot faltar a casa teva.
Tenir les eines adequades per llimar, polir o tractar zones difícils permet una higiene més completa i un acabat més cuidat. Quan aquest conjunt està ben pensat i és accessible, fer-lo servir deixa de ser una tasca per esdevenir un petit ritual de cura personal.
Aquesta és l'oferta de Lidl que no deixaràs escapar
El nou set de manicura i pedicura que Lidl ofereix a partir del pròxim divendres es convertirà en un dels teus infal·libles de bellesa. Es comercialitza sota la marca Silvercrest i està dissenyat per cobrir múltiples necessitats de cura d'ungles i pell.
Aquest accessori de Lidl compta amb set capçals de qualitat per polir fins al mínim detall. Inclou peces de safir i feltre, com un con per eliminar pell seca, discos fi i gruixut, una llima i una fresa per a ungles encarnades. També té una fresa cilíndrica per allisar i un con de feltre per polir o netejar.
D'altra banda, el dispositiu de Lidl permet ajustar entre 2.000 i 4.600 rpm, cosa que facilita adaptar la intensitat a la feina desitjada. A més, ve en una bossa d'emmagatzematge feta amb material reciclat, cable en espiral per a més radi d'acció i adaptador universal.
Per què invertir en aquesta solució de Lidl
Un dels beneficis més clars d'aquest model de Lidl és la seva doble funcionalitat. Serveix tant per a la cura de les ungles de les mans com dels peus. Això evita haver d'adquirir dos dispositius diferents i simplifica la cura personal.
Aquesta opció de Lidl també destaca gràcies a la seva adaptabilitat al nivell d'exigència. Com que té velocitat regulable i diversos capçals, pots passar de tasques lleugeres (llimat, polit) a feines més exigents (callositats, pell morta) amb el mateix equip. Només has d'ajustar la intensitat segons la zona i necessitat.
Si parlem del seu preu, és un altre detall a tenir molt en compte. A partir de divendres que ve, te'n pots fer amb ell en dos colors per només 12,99 euros a la teva botiga Lidl. És una excel·lent inversió amb prestacions interessants que en altres botigues especialitzades podrien sortir molt més cares.