abril 28, 2026

XCatalunya.cat

Diari d'informació general

El jugador del Levante UD que és comparat amb Maradona

El futbolista ha tingut un inici de temporada espectacular

Mendilibar va aconseguir guanyar-se el cor dels aficionats del Sevilla després de guanyar l'Europa League en una temporada paupèrrima. Això sí, va cometre un error: descartar Carlos Álvarez de la pretemporada de la 23-24. El mitjapunta espanyol era un dels jugadors més talentosos del filial andalús, però, tot i això, no va arribar a convèncer l'actual entrenador de l'Olympiacos.

Amb el primer equip del Sevilla va disputar 3 partits, 1 com a titular, i va anotar 1 gol. Conscient que no tindria minuts, Carlos Álvarez va decidir marxar al Llevant a cost zero. Víctor Orta va donar llum verda a la seva operació a la recta final del mercat en estar en el seu últim any de contracte amb el club. Això sí, hi ha variables en l'operació en funció d'alguns objectius, a més d'un 40% d'una venda futura.

La campanya passada, Carlos Álvarez va disputar 31 partits, 25 d'ells com a titular. En aquesta quantitat de partits va anotar 4 gols i 2 assistències. Va ser el novè jugador de camp que més minuts va disputar. Tot i això, cal dir que va deixar força detalls de qualitat que van demostrar que no és un jugador qualsevol.

Clau en aquest inici de temporada

Aquesta temporada Carlos Álvarez ha explotat i s'està consolidant com a un dels millors jugadors de la Lliga Hypermotion. El mitjapunta de 21 anys s'està posant l'equip granota a l'esquena i ell és un dels principals arguments per pensar que el Llevant pot tornar a la màxima categoria del futbol espanyol.

De fet, momentàniament, els valencians són líders de la categoria de plata sense cap derrota. Estan empatats a punts amb el Racing de Santander. Carlos Álvarez suma 2 gols i 1 assistència en els 5 primers partits de lliga. Les grans actuacions l'han convertit en titular indiscutible. És el cervell del seu equip i un dels millors jugadors de la categoria en aquest inici de curs. Es troba entre els jugadors amb majors registres d'ocasions creades, assistències, regats exitosos i passades clau.

És un futbolista que no arriba a metre setanta i que té una corpulència similar a la de Diego Armando Maradona. De fet, és el seu ídol. Destaca per ser un jugador que protegeix molt bé la pilota, amb un gran regat i xut, per la seva habilitat i per la seva visió de joc.

https://www.instagram.com/p/DAJ9I6_CDfR/

L'estiu passat, el Llevant va rebre una oferta de 5 milions d'euros procedent d'Aràbia Saudita, però la va rebutjar. El Sevilla també ho voldria repescar, però la situació econòmica del club no els permet dur a terme gran despesa. A més de cridar l'atenció de clubs importants, Carlos Álvarez també ha cridat l'atenció de Santi Dénia, que el podia convocar per la selecció espanyola sub-21 a la propera aturada de seleccions.

El contracte de Carlos Álvarez amb el Llevant estableix una clàusula de rescissió de 15 milions d'euros, que augmentarà a 25 milions en cas que el Llevant aconsegueixi l'ascens a l'elit del futbol espanyol. Cal estar atents a l'evolució d'aquest futbolista, ja que té potencial per convertir-se en un jugador molt interessant. Hi ha moltes possibilitats que faci les maletes al proper mercat d'estiu, sobretot si no aconsegueix pujar amb el Llevant. Fins i tot no seria estrany que a l'hivern fes les maletes. La seva venda podria anar bé als comptes del club, que té problemes econòmics per no pujar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *