Home somrient mentre parla en un micròfon durant una entrevista.

José Elías parla sobre els negocis: 'Un bon client és...'

Quan dues persones fan un tracte el respecte mutu entre tots dos ha de ser primordial

Tenir facilitat pels negocis és un do que poca gent posseeix. Quan una persona relacionada amb el món empresarial veu un problema pensa directament en solucions per treure'n diners. D'aquesta manera, moltes vegades aconsegueixen solucionar els problemes de les persones.

En un món que depèn constantment dels diners, els empresaris són les persones amb més poder. A més, moltes vegades són la solució a la creació de nous llocs de treball. Tot i això, l'explotació d'alguns embruten el gran treball dels altres.

José Elías, l'empresari català de moda

Un dels empresaris que més s'han sabut adaptar a les noves tecnologies és José Elías. De fet, el català té un canal de YouTube que supera els 300.000 seguidors. En aquest espai puja vídeos de curiositats, estratègies i aventures.

Home somrient amb samarreta negra i braços plegats sobre una taula.
José Elías al seu compte d'X | @jose_elias_nvr, José Elías

Així mateix, l'home també té perfils a altres xarxes socials com a Instagram (489.000 seguidors) o X (14.800 seguidors). Els darrers dies s'ha fet viral un tweet del seu compte on explicava què és per a ell un bon client.

Com són els bons clients

José Elías comença el comunicat amb una frase que crida l'atenció: “Un bon client no és només el que et paga, és el que et respecta”. En el llarg comunicat, l'empresari explica la seva experiència amb milers de clients i la capacitat per detectar les línies vermelles. Per ell, és important que l'usuari entengui que darrere dels serveis hi ha un esforç que cal valorar i respectar.

El català explica que moltes vegades hi ha gent que pensa que per fer un servei, les persones creuen que tenen dret a cridar-lo. En cas que hi hagi un problema, les coses s'han de parlar i solucionar pausadament com a éssers humans. Finalment acaba amb un consell: “Treballa amb persones que valoren el que fas i que et tractin com els agradaria ser tractats”.

La importància del respecte a l'hora de tancar un tracte

Més enllà de les xifres i els contractes, les relacions humanes han de portar la comprensió davant de tot. Quan dues persones fan un tracte és essencial que hi hagi un respecte mutu per acabar de tancar-lo. Tot i això, moltes vegades les persones s'obliden de la regla fonamental de la tolerància.

José Elías és un dels empresaris que s'ha acoblat millor a les noves tecnologies. La seva gran capacitat per recrear-se  ha ajudat els aprenents a créixer en el sector. És molt important que una persona amb tanta influència accentuï la importància del respecte en les relacions.