Durant els darrers temps les audiències de les televisions han patit un impacte pel canvi dels hàbits de consum de la població. Les xarxes socials i les noves plataformes de streaming han emergit com una nova forma de lleure. Ja és habitual escoltar a les diferents cases del país moltes persones afirmar que no obren la televisió per a res.
Aquest canvi ha afectat directament els canals tradicionals de televisió. L'audiència s'ha dividit i els mitjans lluiten per aconseguir la fidelitat dels espectadors. Fa uns dies que Pablo Motos i David Broncano lluiten per ser el canal més vist d'Espanya, amb El Hormiguero i La Revuelta.
TV3, un dels canals més importants
En els darrers anys, TV3 ha estat un dels canals més importants del panorama audiovisual català. La cadena és un element clau per a la difusió de la llengua i la cultura catalana. L'emissora ha sabut combinar el contingut informatiu amb alguns programes d'entreteniment que han agradat molt a l'audiència.
A banda dels Telenotícies, els programes més vistos de Catalunya, TV3 també ha destacat per tenir altres continguts amb molta acceptació del públic català. Polònia, APM o Crims són alguns dels formats audiovisuals que han anat triomfant durant els darrers anys. El fet de sortir a la cadena ja t'assegura una qualitat superior a alguns programes del panorama televisiu.
La tornada de Col·lapse i el primer convidat
Un dels programes que també ha generat molta expectació és Col·lapse. Encapçalat per Ricard Ustrell és un programa dinàmic d'entreteniment i entrevistes. El 21 de setembre tornarà amb la tercera temporada que promet “no deixar indiferent a ningú”, amb molt més humor i més espectacle.
El primer convidat serà Àngel Llàcer, que explicarà els problemes de salut que el van obligar a passar 14 dies a l'UCI. L'actor va patir una fasciïtis necrosant que va derivar en quatre operacions i una afirmació demolidora: "Vaig patir per la meva vida".
Novetats per tornar al lideratge
Durant la segona temporada, Col·lapse va mantenir un rendiment destacat en els termes d'audiència a TV3. El programa va ser una de les emissions més vistes de la franja horària. L'enfocament únic de Ricard Ustrell va suposar un èxit a la canal catalana.
Aquest cap de setmana comença la tercera temporada. El programa promet tenir més convidats internacionals i nous col·laboradors per assegurar el lideratge d'audiència. Veurem com reben el programa tots els espectadors.