10 de juny de 2026, a les 01:04h

XCatalunya.cat

Diari d'informació general

Carlos Troya, Aitor de ‘Com si fos ahir’, les seves fotos espectaculars: ‘El que donaria per…’

El professor a la sèrie catalana sorprèn els seus seguidors d'Instagram

Un dels personatges de la sèrie 'Com si fos ahir' de TV3 ha pujat a Instagram unes fotos que han deixat bocabadats els seus fans. Es tracta de Carlos Troya. El professor a la sèrie catalana, a banda d'obres audiovisuals, també és un actor de teatre a la vida real.

La seva última intervenció la va fer fa uns dies al Teatre Romà de Mèrida davant de 3000 persones. Troia ha pujat a les xarxes socials un resum fotogràfic de les seves intervencions i apareix maquillat, amb unes plataformes de 12 cm i una bata de cua.

https://www.instagram.com/p/C9zmPc5qKNX/

Les reaccions dels seus seguidors

El seu casc, amb cames de nines de joguina, no ha deixat indiferents els seus seguidors, que han reaccionat emocionats a la publicació. “El que donaria per veure't”, “Quina fantasia!” o “Quina passada!” han estat algun dels comentaris dels fans.

L'actor, que va cantar i va ballar a l'obra, es va comparar irònicament amb la figura de Beyoncé. Després de la seva fantàstica intervenció a la sèrie podem dir que, més o menys, se li assembla.

Carlos Troya a 'Com si fos ahir'

Carlos Troya ha estat una de les sorpreses d'aquesta temporada a 'Com si fos ahir'. Ha interpretat Aitor, professor de l'institut on estudien Eric i Adrià. Eric és el fill gran de Noe i ella ha passat la crisi dels quaranta. Això va provocar que s'apuntés a fer altres activitats i una va ser implicar-se al Consell Escolar del centre. Allí va coincidir amb Aitor, que també és el tutor del seu fill.

A la primera escena els fans de la sèrie ja van intuir el que acabaria passant. I així va ser. Aitor i Noe van començar una relació que eren incapaços d'aturar. Al final Miquel es va acabar assabentant i encara que va perdonar a Noe, ella s'havia enamorat d'Aitor. Ho va deixar tot per ell.

La relació, amb la convivència pel mig, estava destinada al fracàs. Eren molt diferents. A la desesperada Aitor va intentar que Noe se n'anés amb ell de vacances durant quatre mesos. I això va ser definitiu. Noe es va adonar que eren totalment incompatibles i va tallar la relació.

Tornarà a aparèixer a la temporada 8?

Miquel, que durant un temps va sortir amb Vero, també l'havia deixat. I al capítol final una cosa previsible: la reconciliació. Va ser l'escena final de la setena temporada de 'Com si fos ahir'. Estarà Aitor a la vuitena? En un missatge recent a #SafareigCSFA no va donar pistes. En les pròximes setmanes se sabrà, però tot indica que el personatge no en sortirà més.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *