L’anunci d’Antony que encanta als aficionats del Betis
Antony ha tornat a sentir-se a casa. El brasiler ha reaparegut a la Cartuja, envoltat de l’afecte verd-i-blanc, després d’un estiu carregat d’emocions. Va lluitar contra la pressió del Manchester United per aconseguir el seu retorn. Fins i tot va fer un gran esforç econòmic que demostra la magnitud del seu compromís.
L’atacant va reconèixer que estava ansiós abans del partit contra la Reial. No era només un altre enfrontament, era el seu retrobament amb el club. Es va mostrar emocionat als micròfons de DAZN i va confessar la seva felicitat. “Soc a casa meva i vull quedar-m’hi molt de temps”.
L’afecte de l’afició verd-i-blanca
Els aficionats del Betis sempre han valorat l’entrega i el caràcter d’Antony. Per això, quan va tornar al terreny de joc, es va sentir estimat. El brasiler havia passat mesos difícils a Anglaterra, lluny de Sevilla. Ara, respira tranquil·litat i sent que cada partit és especial.
“A Sevilla s’hi viu bé”, va afirmar el futbolista amb un somriure ampli Va recordar els seus dies complicats a Manchester i va agrair el suport rebut. La connexió amb la graderia és evident i es reflecteix en el seu joc. Amb aquesta energia, Antony ha tornat decidit a triomfar de verd.
La gran confessió d’Antony
Durant l’entrevista posterior, Antony va deixar un titular que va sorprendre tothom. No només va parlar de futbol, sinó de la seva passió més profunda. Va confessar que estava disposat a fer un pas simbòlic. Volia demostrar que el Betis ja forma part de la seva vida.
El brasiler va revelar la seva pròxima bogeria: tatuar-se l’escut del Betis. “Em faré un tatuatge del Betis”, va confessar emocionat. “Ho faré per l’afecte que tinc a aquest club” Amb aquestes paraules, Antony va segellar el seu compromís etern amb l’entitat sevillana.
Una relació marcada per la passió
Aquest tatuatge serà un símbol inesborrable d’amor verd-i-blanc. Per a Antony, no és un gest passatger, sinó un compromís vital. Se sent identificat amb la història, els colors i l’afició. I vol que la seva pell ho reflecteixi de manera definitiva.
Al vestidor, els seus companys el veuen entregat com mai. Pellegrini el considera una peça clau i ja l’ha utilitzat com a titular. Ha disputat enfrontaments contra el Llevant i la Reial Societat, mostrant intensitat i velocitat. El seu desig de deixar empremta es percep en cada acció.
El Betis, preparat per competir en tot
Antony també va parlar dels objectius col·lectius del club. Considera que la planificació d’estiu va ser encertada i ambiciosa L’equip té prou profunditat per lluitar en totes les competicions. Segons el seu parer, el Betis pot lluitar per tot aquest curs.
"Tenemos que pelear por todas las competiciones. Sabemos la capacidad que tenemos" 🔊
"Pensé en hacerme un tatuaje del Betis. Y creo que me lo voy a hacer por el cariño que le tengo" 💚
Antony, un jugador que en Sevilla es feliz #LALIGAenDAZN ⚽ pic.twitter.com/safJt481xW
— DAZN España (@DAZN_ES) September 19, 2025
El brasiler insisteix que hi ha talent i caràcter a la plantilla. Jugadors joves i experimentats es combinen en un bloc equilibrat. Amb Pellegrini al capdavant, creu que no hi ha límits possibles. “Podem competir en tots els fronts”, va repetir amb absoluta convicció.
Somnis personals i mirada al Mundial
Més enllà del Betis, Antony també pensa en el Mundial 2026. Sap que per ser a la convocatòria ha de rendir a Sevilla Cada partit compta com una oportunitat de mostrar el seu veritable nivell. La Cartuja pot convertir-se en el trampolí cap a la selecció brasilera.
L’extrem vol aprofitar al màxim cada minut sobre la gespa. Està decidit a recuperar la confiança perduda a Anglaterra i créixer. Amb el suport del Betis i de la seva gent, tot sembla possible. I mentrestant, la bogeria del tatuatge marcarà la seva pell per sempre.