abril 22, 2026

XCatalunya.cat

Diari d'informació general

Amelia Bono (44 anys) llança un missatge després d’haver oblidat Manuel Martos

Amelia Bono, exdona de Manuel Martos, torna a les xarxes per compartir una reflexió important amb els seus seguidors

Després d'un temps allunyada del focus mediàtic, Amelia Bono ha tornat al seu perfil d'Instagram per llançar un nou i revelador missatge. Plena d'optimisme, aquesta coneguda influencer de 44 anys ha deixat clar que, després d'oblidar completament el seu ex Manuel Martos, ha fet un nou gir a la seva vida.

Va ser a finals de febrer de 2024 quan la filla de José Bono va assegurar que, després d'haver-se donat una segona oportunitat, havien decidit posar fi al seu matrimoni.

“Està tot bé, ens enduem fenomenal. Necessitem girar full”, va assegurar Amelia Bono davant les càmeres d'Europa Press, dies després que ¡Hola! confirmés la seva separació de Manuel Martos.

A més, va aprofitar l'ocasió per fer una important petició a tots els mitjans de comunicació: “Jo només us demano que ens deixeu tranquils. Tenim quatre nens petits i ja està”.

Des de llavors, hem pogut veure Amelia Bono gaudir de tota mena de plans amb els seus éssers estimats. Però ara, en un intent per cuidar-se tant per dins com per fora, la creadora de contingut ha adoptat un nou hobby: el running.

Com era d'esperar, aquesta notícia ha agafat més d'un per sorpresa. Tant és així que, fins i tot, algun dels seus seguidors li ha preguntat com, als seus 44 anys, s'ha atrevit a practicar aquest esport. Un dubte que l'ex de Manuel Martos no ha trigat a resoldre a través d'un missatge clar.

Amelia Bono comparteix un important missatge a les seves xarxes socials: “Si jo puc, vosaltres podeu”

Amelia Bono ha compartit un vídeo revelador al seu perfil d'Instagram. En ell, podem veure la creadora de contingut després de gaudir d'una de les seves sessions de running. Moment que ha aprofitat per dirigir-se directament a tots els seus seguidors:

“Bon dia, acabo de córrer una horeta. Això és un procés, però us contestaré perquè em seguiu preguntant com van ser els meus inicis, que us compta un munt…”.

Tal com els ha aconsellat als seus followers, aquest esport es basa en la “constància” i en “superar-te cada dia a tu mateix”. “No t'has de comparar amb ningú, tu al teu ritme i a la teva”, ha afegit a continuació.

En aquest moment, i després de compartir la seva experiència personal, Amelia Bono no s'ho ha pensat dues vegades a l'hora d'enviar un missatge clar: “Mai és tard si la dita és bona”. Unes paraules amb les quals ha volgut deixar clar que l'edat no és un impediment en aquests casos.

“Si jo puc, vosaltres podeu. Tinc 44 anys, o sigui que mai és tard per començar”, ha assegurat l'ex de Manuel Martos. A més, també ha parlat sobre el seu pròxim gran repte: la marató de Nova York del pròxim 2 de novembre:

“Tinc moltes ganes que arribi aquell dia, de gaudir-lo, perquè no faré marca, el gaudiré. Ve gent de la meva família i hi vaig amb un grup meravellós”, ha assegurat Amelia Bono amb emoció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *