La setmana passada, en un vídeo pujat a X, Marc Ribas ens va informar sobre el futur del seu programa Joc de Cartes. L'exitós espai de TV3 tornava en vacances amb una versió estiuenca que es va estrenar ahir, “Joc de Cartes Estiu! ”. Aquesta nova edició ha incorporat dues novetats que ja vam veure anteriorment a una de les edicions de tardor. Es tracta ni més ni menys que del Plat Estrella i la possibilitat d'un canvi a la nota.
Com es podia esperar, l'especial va ser tot un èxit entre el públic. " Joc de Cartes Estiu !" va liderar contundentment la seva franja, amb 613.000 espectadors i un 11% de share . Ahir vam veure el primer dels cinc episodis. En aquest debut, ens traslladem a una ruta d'estiu del programa per conèixer el millor restaurant amb sabor de mar del Maresme.
Al programa d'ahir hi va haver, però, força poca esportivitat entre els participants, ia causa de l'alt nivell de competència, la lluita d'egos va estar present en tot moment. D'altra banda, va haver-hi algunes valoracions dels jutges i del presentador Marc que no van acabar d'agradar a l'audiència. A més, el programa no va avisar de quin era el "hashtag" oficial del programa , i alguns espectadors es van queixar en xarxes.
El "TN Migdia" lidera
Televisió espanyola va tornar a liderar dimecres, encara que el programa més vist va ser el "TN Migdia" de TV3, amb 359.000 espectadors i una quota de pantalla del 26%. Com ja sol ser habitual els darrers dies, La 1 va tenir una alta demanda amb la seva retransmissió dels Jocs Olímpics de París. La cadena de televisió pública espanyola ja fa gairebé dues setmanes que és "alt de la classificació".
Aquest cop l'esdeveniment que va dominar va ser el partit de futbol femení entre el Brasil i Espanya. La trobada va tenir la millor quota de pantalla ahir, amb un 29,7%. 321.000 espectadors van veure com la Roja s'imposava a les brasileres amb un 0-2, amb Alexia Putellas de nou com a gran estrella.
Un altre esdeveniment que va capturar l'atenció del públic va ser el partit de tennis de Carlos Alcaraz i Rafael Nadal davant Krajicek i Ram. El Nadalcaraz s'ha tornat un concepte viral, i la bretxa generacional entre tots dos tennistes ha captat l'interès de l'audiència. 321.000 persones van veure com els espanyols es van quedar a res de culminar una remuntada davant dels americans.
Per part seva, les cadenes privades com Antena 3 iTelecincosegueixen en una decadència total. L'Informatius T5 només va tenir 100.000 espectadors, i va confirmar que Mediaset està en capa caiguda. D'altra banda, Atresmedia intenta guanyar el pols a l'altra cadena amb Sueños de Libertad i La Ruleta de la Suerte, els quals van rondar els 130.000 espectadors.