abril 21, 2026

XCatalunya.cat

Diari d'informació general

‘Com si fos ahir’ del 15 de gener: Gemma fa una advertència greu a Cèlia

També veurem trames relacionades amb Litus i Ismael i també amb Sílvia i Itziar

Aquest dimecres 15 de gener, Com si fos ahir ens presenta situacions compromeses i girs inesperats en la vida dels personatges. Cèlia rep un impuls decisiu per consolidar la seva posició a la consultoria: els seus pares li han avançat els diners necessaris per comprar la part de Gemma. Aquest nou moviment arriba després de dies de tensions i dubtes respecte a la possible venda de l’empresa.

Per una banda, Gemma vol treure’s de sobre la responsabilitat de continuar vinculada a la consultoria, i per altra, Víctor es veia amb forces per convertir-se en el comprador principal per reforçar el seu pes en el negoci.

Li ha sortit malament la jugada i ara caldrà veure si accepta seguir amb el mateix rol quan ja es veia com a soci. Gemma, en un gest que barreja la generositat amb la necessitat de protegir Cèlia, li adverteix que Víctor és un home amb “mal perdre” i que podria reaccionar de manera tempestuosa en descobrir que se li ha escapat de les mans l’oportunitat de ser soci de la consultoria.

Ara, caldrà veure fins a quin punt Cèlia sap gestionar el seu nou paper, fer front al caràcter de Víctor i, al mateix temps, mantenir un bon ambient laboral. Té mala peça al teler. Especialment si, com creuen molts fans de la sèrie, ara que ha descartat la idea, es queda embarassada.

Nou enfrontament entre Sílvia i Itziar, un dels nous personatges de 2025

Paral·lelament, Sílvia viu un episodi que la trasbalsa quan s’assabenta que Itziar (Mar Ulldemolins), la dona que li va aixafar una caixa fa uns dies, es troba en una situació personal extremadament precària: viu dins d’un cotxe i acumula molts deutes. Tot i sentir certa llàstima en veure la cruesa de la situació, Sílvia també recorda que Itziar li deu diners, i no està disposada a passar-ho per alt.

Sovint Sílvia ha pecat de bona fe, però en aquesta ocasió fa valer el seu dret de reclamar el que és seu. A Francesc, que coneix força bé Sílvia, li sembla raonable que actuï així: considera que, a la vida, es poden tenir compassió i principis però, al mateix temps, defensar el que et correspon. Com ha acabat així Itziar? És – o això diu – xef d’un restaurant amb estrella Michelin.

Litus s’enfada

Mentrestant, en l’entorn familiar de Litus i Ismael, sorgeix un altre conflicte que posa de relleu la diferència d’edat i valors. Ismael decideix vendre uns jocs antics que pertanyien al seu pare, pensant que podria treure’n alguns diners, tal com fa Aloma amb els seus objectes.

No obstant això, Litus s’indigna en comprovar que allò que per a ell té un valor sentimental es converteix en un simple producte de compra-venda. Per complicar-ho encara més, Litus es troba amb Àngela, i aviat s’adona que els seus punts de vista sobre l’educació i el futur dels fills difereixen força.

On i a quina hora es podrà veure el capítol de ‘Com si fos ahir’ del dimecres 15 de gener de 2025?

L’episodi començarà a les quatre de la tarda i tindrà una durada de quaranta minuts exactes. Així ho estableix la programació oficial de TV3. Com sempre, ‘Com si fos ahir’ es podrà veure en directe a TV3 i a la plataforma 3cat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *