Muntatge amb imatge d'un establiment d'Ametller Origen. A la dreta una imatge anunciant properes novetats

La novetat d'Ametller Origen que podria arribar ben aviat

La cadena catalana segueix augmentant la seva gran repercussió

No hi ha cap dubte que Ametller Origen ha consolidat la seva presència a Catalunya i ho ha fet obtenint un gran èxit. En aquests temps de sensibilitat alimentària, la proposta d'aliments saludables ha calat profund entre els consumidors catalans.

L'augment del seu prestigi, una presència més gran i la conclusió d'una clientela tipus de classe mitjana-alta cap amunt, la cadena ha anunciat que obrirà un nou establiment a la localitat lleidatana de Viella , localitat especialment turística, molt concretament durant la temporada d´esquí, però també una destinació ideal per a unes agradables vacances d´estiu.

Segons una informació del diari regional, Segre, la cadena catalana obrirà aquesta botiga en una antiga nau que anteriorment havia acollit una firma automobilística i un taller mecànic al peu de la mateixa carretera nacional 230 i que es troba ubicada al bell mig de la Vielha. Una notícia que alimenta la demanda de treball a la localitat, ja que des d'Ametller Origen ja han iniciat un procés de selecció que permetrà atorgar 13 llocs de treball , entre ells els corresponents a la gerència de l'establiment, responsable de torn i reposador.

Una expansió previsible

Tot i això, Viella no serà l'única localitat on desembarcarà la prestigiosa cadena. Malgrat que encara no es coneixen les noves delegacions, sí que semblen tenir clar un objectiu d'expansió geogràfica que aniria més enllà de Catalunya i Andorra, ampliant aquests territoris per arribar a un àmbit estatal.

La innovació és una de les grans dades d'identitat d'Ametller Origen; bona prova d'això és el camp d'assaig que tenen a la localitat de Caldes de Montbui, on treballen amb més de 70 varietats d'herbàsiques per trobar varietats amb les millors característiques organolèptiques. Per això seleccionen, domestiquen i creuen varietats amb la finalitat de trobar-ne de noves. O també la seva forma de proclamar el consum d'un bon got de llet abans de ficar-se al llit, gaudint del sabor dolç, el de la llet d'antany gràcies a la llet amb proteïna A2 que bevien els nostres avis, que és molt més digerible.

Aquestes i altres reflexions sobre els productes, l'elaboració i la cura dels seus productes, solen ser promocionats mitjançant les xarxes socials, una de les eines essencials que ha trobat la marca per arribar als seus clients majoritaris. La repercussió dels seus posts es reflecteix en l'augment gradual dels seus seguidors –a Instagram ja són més de 228.000– i la seva nombrosa participació.