Un cop més, BonPreu i Esclat ha demostrat el seu compromís amb les causes socials a través de la seva campanya solidària “Una poma per la vida”. Aquesta iniciativa, que ja celebra la 17a edició, s'ha convertit en una tradició anual que no només fomenta la venda de productes frescos. Sinó que també recolza una causa fonamental: la investigació sobre l'esclerosi múltiple.
La idea és simple però poderosa: en comprar una sola poma, els clients contribueixen directament a millorar la vida de milers de persones afectades per aquesta greu malaltia. La col·laboració entre BonPreu i la Fundació Esclerosi Múltiple ha permès que aquesta campanya creixi any rere any, generant no només consciència sobre aquesta malaltia, sinó també aportacions econòmiques molt significatives.
Els supermercats del grup han col·locat punts de venda específics als seus establiments on els clients poden adquirir les famoses pomes solidàries. Sempre amb la certesa que la compra anirà destinada a una bona causa. Aquest gest solidari s'ha guanyat l'afecte i el suport de milers de clients, que a través d'una simple acció marquen la diferència.
La xifra de recaptació aconseguida
Aquest any, els resultats han estat especialment impressionants, amb un total recaptat de 46.052 €, la campanya ha aconseguit una nova fita. Aquests fons es destinaran a programes de recerca sobre l'esclerosi múltiple, una malaltia crònica del sistema nerviós central que afecta més de 9.000 persones a Catalunya. La Fundació Esclerosi Múltiple utilitzarà aquests diners per continuar avançant en la comprensió i el tractament d'aquesta malaltia, que actualment no té cura.
La campanya ha tingut un gran èxit gràcies a la col·laboració de la Fundació Esclerosi Múltiple, la gran acollida per part dels clients i la visibilitat que ha ofert BonPreu. Aquest any, les pomes solidàries han estat disponibles a totes les botigues de la cadena, aconseguint una participació massiva. La iniciativa s'emmarca dins les accions de responsabilitat social corporativa que BonPreu duu a terme anualment, tot reforçant el seu compromís amb la comunitat i amb causes de gran rellevància.
La clau de l'èxit d'aquesta campanya és la qualitat del producte que s'ofereix i també la consciència social que ha generat al llarg dels anys. La possibilitat de contribuir de manera tangible a una causa tan important ha mobilitzat milers de persones, que no dubten a afegir una o diverses pomes a la cistella.
Per a aquells que vulguin conèixer més detalls, la web de BonPreu ofereix un apartat especial sobre “Una poma per la vida”. On s'expliquen tots els detalls de la campanya i com s'utilitzen els fons recaptats per avançar en la investigació sobre l'esclerosi múltiple. Aquesta col·laboració entre la cadena de supermercats i la fundació ha demostrat ser una fórmula d'èxit i ha creat un pont entre el consum diari i el suport a una causa solidària.
Sens dubte, iniciatives com aquesta són les que marquen la diferència i fomenten un consum més conscient i solidari. BonPreu i Esclat ha tornat a demostrar que petites accions, quan se sumen, poden generar un impacte positiu i transformador a la societat.