Normalment, les empreses solen contractar nous treballadors per cobrir necessitats de personal, a causa de l'expansió o el creixement de les seves operacions. A mesura que una empresa creix, ja sigui en volum de producció o en abast de mercats, es fa necessari contractar més empleats. Això pot incloure rols especialitzats que són essencials per a la implementació de nous projectes, la gestió de tecnologies avançades o l'atenció a nous segments de mercat.
A més, la contractació de nous empleats pot ajudar a introduir habilitats i coneixements frescos, cosa que enriqueix la capacitat innovadora i competitiva de l'empresa. Així doncs, gràcies a tots aquests i altres factors, aquesta empresa amb seu a Girona ha decidit augmentar el seu nombre de treballadors.
L'empresa que augmenta
L'empresa gironina Frit Ravich preveu duplicar la facturació i assolir els 600 milions d'euros en vendes l'any 2030. La companyia, amb seu a Maçanet de la Selva, ha desenvolupat un Pla Estratègic que també contempla la incorporació de més de 100 professionals durant el proper any, incloent-hi perfils claus per liderar projectes d'enginyeria, digitalització i robotització.
A més, l'empresa continuarà apostant per la reinversió en àrees com la innovació i les tecnologies avançades per mantenir-se a l'avantguarda del sector. El creixement previst s'enfocarà desenvolupant les marques pròpies per a tots els canals on opera i apostant per ser un distribuïdor “global” del sector de l'snack a nivell nacional.
Expandeixen l'equip actual
Frit Ravich està format actualment per un equip de 1.200 professionals, 700 a la seu central de Maçanet de la Selva i la resta distribuïts entre les 38 delegacions comercials del territori nacional i la filial a França.
Amb el nou Pla Estratègic 2030, Frit Ravich preveu ampliar la plantilla per afrontar amb èxit els reptes associats al nou objectiu de vendes. La major part d'aquest personal estarà ubicat a la seu central, incloent-hi posicions clau per liderar projectes en tecnologia, digitalització i robotització. En els darrers anys, l'empresa ha reforçat la seva estructura amb perfils d'enginyeria, tecnologies de la informació i experts en data, essencials per impulsar projectes estratègics per posicionar-se com a referent al sector de l'snacking.
Mostra d'això és la nova unitat de negoci Fret Data Solutions, un model de negoci innovador basat en la comercialització de dades i serveis analítics a través d'una plataforma digital d'eficiència comercial per al canal independent.
La CEO de Frit Ravich, Judith Viader, remarca que al llarg d'aquests 60 anys “la visió de la família Viader sempre ha estat invertir per continuar creixent i oferir productes de més qualitat”.
Per la seva banda, la directora de Persones i Cultura, Maria Saló, destaca que l'empresa té un “ADN inconformista que innova i inverteix contínuament en noves tecnologies i metodologies de treball col·laboratiu”.
Frit Ravich és una empresa familiar amb un model de negoci dual basat en l'elaboració de Patates Frides, Snacks i Fruits Secs amb marca pròpia, entre les quals destaquen Caseras, Cocteleo, Top Corn, Premium i Real Bites; així com per la distribució de les principals marques nacionals i internacionals del sector snacking. La companyia va ser fundada el 1963 per Josep Maria Viader, actual president, i és dirigida des del 1997 per Judith Viader, que va prendre el relleu generacional de l'empresa liderant l'expansió de negoci i el desenvolupament de la marca i la distribució.
L'empresa compta amb més de 4.000 referències, 800 de marca pròpia, atén més de 50.000 punts de venda setmanalment i gestiona 3.700 comandes cada dia. L'organització empra un equip de 1.200 professionals, 700 a la seu central de Maçanet de la Selva i la resta distribuïts entre les 38 delegacions comercials del territori nacional i la filial a França.