El panorama financer espanyol ha experimentat grans canvis en els últims anys, motivats en gran mesura per l'avanç de la digitalització i l'adaptació a les noves necessitats de la societat. No obstant això, un col·lectiu en particular —els majors de 65 anys— requereix d'atencions i productes específics que facilitin el seu dia a dia. La banca és conscient d'això i diverses entitats ofereixen alternatives per agilitzar i simplificar els tràmits d'aquest segment de la població.
En aquest context, CaixaBank ha llançat un avís urgent dirigit als seus clients sèniors i a aquells que estiguin valorant unir-se a l'entitat, per recordar-los l'existència d'un ampli programa de beneficis orientats a cobrir les seves necessitats concretes. Donada la rellevància de CaixaBank com un dels bancs amb més trajectòria a Espanya i amb un gran nombre de clients, val la pena analitzar en què consisteixen aquests serveis i com poden contribuir a millorar l'experiència financera de les persones majors de 65 anys.
En què consisteix CaixaBank Senior?
L'entitat disposa d'un programa denominat CaixaBank Senior, concebut per proporcionar solucions bancàries i d'assegurances adaptades a la realitat d'aquest col·lectiu. El focus principal se situa en l'atenció personalitzada, a través d'un gestor sènior especialitzat recolzat per més de 2.000 assessors que s'encarreguen d'oferir un tracte directe, professional i proper.
Així mateix, CaixaBank és un dels bancs que s'avança en el calendari de pagaments de les pensions, abonant-les habitualment el dia 24 de cada mes, un gest que per a molts jubilats representa un alleujament financer i un avantatge important en la planificació de les seves despeses. Juntament amb aquest avançament, el banc ofereix un horari ampliat amb caixa sense restriccions, quelcom poc freqüent en altres entitats, permetent una millor adaptació als ritmes de vida dels majors.
Número d'atenció exclusiva i altres serveis
Per reforçar la seva proximitat amb aquest col·lectiu, CaixaBank posa a disposició dels majors de 65 un número d'atenció al client específic, el 900 365 065, que facilita la comunicació directa i resol consultes de forma immediata. Dins del programa CaixaBank Seniors, l'entitat ofereix productes i serveis com:
Renda Vitalícia
Un producte destinat a aquells que disposen d'un capital i desitgen planificar la transmissió del seu patrimoni als seus hereus, alhora que complementar la seva pensió amb ingressos mensuals.
MyCard Senior
Aquesta targeta permet dividir el pagament de compres quan es desitgi, fins i tot si s'ha consumit el crèdit disponible (fins a un límit de 3.000 euros). A més, la gestió és senzilla, ja que permet visualitzar al moment les operacions realitzades i el saldo disponible.
MyBox Protecció Senior
Un servei 24/7 de protecció personal i benestar, amb tecnologia avançada i disseny d'alta rellotgeria, per oferir seguretat tant dins com fora de la llar davant qualsevol tipus d'emergència.
MyBox Salut Senior
Una assegurança de salut pensada per a persones de 63 a 84 anys que vulguin disposar de cobertures completes i gaudir del seu millor moment amb tranquil·litat.
MyBox Decessos Senior
Facilita les gestions relacionades amb un decés, reduint la càrrega burocràtica i emocional dels familiars. Està disponible amb pagament de prima única o en 36 mensualitats, adaptant-se a les necessitats de cada usuari.
Un banc enfocat en els majors de 65
Amb totes aquestes prestacions, CaixaBank es consolida com una de les entitats que millor entenen les necessitats dels clients sènior. L'ampli suport professional, la flexibilitat dels seus productes i la immediatesa en el pagament de les pensions s'han convertit en aspectes molt valorats per aquelles persones que requereixen un tracte proper, pràctic i adaptat a la seva etapa vital.
A més, el banc insisteix que tota la seva gamma de serveis per a majors de 65 compta amb condicions preferents i beneficis addicionals, subratllant la importància d'oferir solucions àgils i senzilles per a un públic que, en molts casos, desitja seguir gestionant les seves finances amb total autonomia.