TV3 és una de les canals de referència al panorama català. La qualitat dels seus programes atrau la majoria de la població de Catalunya i diàriament encapçalen el rànquing d'espectadors. El simple fet que un contingut sigui emès per la corporació, ja assegura uns mínims de qualitat que agraden als espectadors.
Els que més espectadors acumulen són els Telenotícies, els dos informatius televisius catalans per excel·lència. Tot i això, també hi ha programes que despunten com "Col·lapse", "Quanta Guerra!" o "Polònia". La televisió és plena de grans periodistes amb un gran talent.
L'aparició de Quim Masferrer supera la pel·lícula de Tom Hanks
Els darrers rànquings televisius del dia d'ahir han tornat a demostrar la qualitat dels programes catalans. Aquest diumenge a prime time la població de Catalunya tenia grans opcions per veure a la seva televisió. De la part catalana, el "Quanta guerra!" d'Eloi Vila emergia com la millor opció a TV3.
Tot i això, altres emissions com la pel·lícula de La 1, "Cuarto Milenio" o el Debat de "Gran Hermano" podien treure-li el lideratge. Finalment, el programa català es va imposar als altres amb una quota de pantalla del 17,9%. Un 4% més que la pel·lícula de La 1, El pitjor veí del món, protagonitzada per Tom Hanks.
Les xifres de "Quanta Guerra!" aquesta temporada
Eloi Vila va tornar a ser la peça clau al tercer episodi de la segona temporada del "Quanta Guerra!". El convidat va ser Quim Masferrer que va descobrir com van viure la guerra els seus avis, un a cada bàndol. El programa va fer el màxim de la temporada amb 314.000 espectadors.
Recordem que en els dos episodis anteriors, els dos convidats van ser Santi Millán i Raquel Sans. En el primer, el programa va aconseguir un 15,4% de quota i 282.000 espectadors. En el segon, va repetir els números i va arribar a 283.000 espectadors.
El triomf de la intimitat del programa
La participació de Quim Masferrer va destacar per la seva emotivitat i va ser clau perquè "Quanta guerra!" assolís el màxim d'audiència de la temporada. La connexió que Masferrer va establir amb el públic en compartir la història dels avis és l'èxit del programa. Aquest enfocament intimista i reflexiu permet que cada episodi ressoni a nivell personal i col·lectiu.
Aquest èxit s'emmarca dins la sòlida trajectòria de "Quanta guerra!" i de TV3 en general, que continuen liderant el prime time a Catalunya davant de competidors de renom. La pel·lícula de Tom Hanks a La 1, tot i tractar-se d'una producció internacional d'alt nivell, no va poder superar el programa català.