Telecinco ha confirmat aquest dimarts una notícia que ha sorprès molts: Joaquín Prat (50 anys) deixarà per sempre el programa matinal Vamos a Ver. Ho ha fet per una raó de pes: liderarà un nou projecte a les tardes de la cadena. La notícia ha estat comunicada oficialment pel grup Mediaset a través d'un comunicat.
Durant els últims anys, Mediaset ha viscut una autèntica revolució perquè s'han estrenat nous espais i també han desaparegut formats mítics. Ara, aquest nou moviment confirma un canvi important a la graella. L'aposta és clara: Joaquín Prat s'ha convertit en la gran aposta de la cadena per a les tardes.

El nou programa començarà al setembre i els preparatius ja s'han posat en marxa. Estarà produït per Unicorn Content, l'empresa d'Ana Rosa Quintana, i es tractarà d'un magazín vespertí amb una proposta completament innovadora. S'ha parlat d'una marca inèdita, amb identitat pròpia i enfocament flexible.
Joaquín Prat deixa Vamos a Ver per embarcar-se en un nou projecte audiovisual
Aquest nou format implicarà canvis estructurals i Joaquín Prat s'ha vist obligat a deixar el seu lloc a Vamos a Ver. La seva sortida ha estat inesperada, tot i que lògica perquè, en centrar-se en les tardes, no podrà continuar als matins. La seva companya, Patricia Pardo, es mantindrà al capdavant del programa matinal perquè ella ja ha demostrat la seva solvència en aquesta franja.

La incògnita principal gira ara entorn de TardeAR. Des de Telecinco no han aclarit el seu futur, tot i així, tot apunta que desapareixerà. El motiu és simple: els continguts del nou espai seran molt similars i el relleu sembla evident.
Des de la cadena han explicat alguns detalls: el magazín renunciarà a les seccions habituals sobre política i successos. En el seu lloc, s'ha plantejat una escaleta flexible i aquesta estructura permetrà cobrir l'actualitat en temps real. S'ha apostat per un model dinàmic i àgil.
Joaquín Prat tindrà un nou equip que no serà el de Vamos a Ver
Joaquín Prat estarà acompanyat per un equip fix de col·laboradors. L'objectiu serà construir una identitat sòlida des del primer dia.

Es vol establir una connexió directa i constant amb els espectadors. L'estratègia és ambiciosa. Suposa un canvi integral respecte al que s'ha ofert fins ara en aquesta franja horària.
Amb aquest nou rumb, Telecinco ha demostrat la seva intenció de renovar completament les seves tardes. I Joaquín Prat, una vegada més, s'ha consolidat com un dels seus rostres més versàtils.