Amb l'auge de les noves tecnologies la societat ha fet un canvi en els hàbits de consum. Les audiències dels mitjans com la televisió i la ràdio han caigut en picat davant del creixement de les noves plataformes d'streaming. La gran varietat de canals i el fet de poder veure'ls en el millor horari pel consumidor han fet pujar les xifres dels nous formats.
Els programes de televisió enfronten problemes molt difícils de resoldre. A part dels enemics externs que acumulen cada vegada nous seguidors, les transmissions també han de repartir-se l'audiència entre elles. Una cadena que juga amb avantatge és TV3 que normalment lidera l'audiència de Catalunya.
"Tot es mou" tornarà a setembre
Una de les seves principals raons és la qualitat que atresoren tots els seus programes. Un que tornarà a setembre i que esperen il·lusionats els catalans és el "Tot es mou".Encapçalat per Helena Garcia, l'emissió intentarà mantenir la fidelitat dels seguidors del programa "Els matins".
Recordem que la passada temporada, el programa va acabar amb la presentadora pujada a dalt del Parc d'Atraccions del Tibidabo. En aquest cas, la cadena aposta més pels successos i elimina la secció del cor. Tot i això, sí que continuarà col·laborant amb Pilar Eyre.
Les cares de la nova temporada
El programa ha volgut fer èmfasi en els successos perquè és la temàtica que més ha triomfat. Els periodistes que abordaran la secció seran Míriam de Saint-Germain, Carlos Quílez, Mayka Navarro, Rebeca Carranco, Toni Muñoz i Tura Soler. Aquesta última parlarà sobretot de casos de persones desaparegudes.
Quant a les seccions, a part de la desaparició de la secció del cor, el programa continuarà amb la de cuina i els esports. Gerard Romero, Sergi Mas, David Jiménez, Pere Mas o Laura Pons aniran apareixent per informar sobre els temes d'actualitat especials.
Una gran competició per aconseguir audiència
El programa tornarà el dia 2 de setembre i mantindrà l'horari de 10:30 h a 13:50 h. Això vol dir que la seva competència seran els programes matinals com Espejo público d'Antena 3,Mañaneros de La 1 o Al rojo vivo de La Sexta.
Mantenir l'audiència cada vegada és més complicat amb la possibilitat dels consumidors de veure els programes en l'horari que millor els va. Les cadenes de televisió estan en un procés de digitalització de tot el seu programari. Aquesta transició serà necessària per continuar mantenint a l'audiència fidel.
A partir de setembre torna un dels programes per excel·lència dels matins a TV3. Veurem si l'aposta pels successos serà la clau per tornar als pics d'audiència