Pablo Cabezali té el seu propi canal a YouTube, conegut com a "Cenando con Pablo", que compta amb la xifra de més de 600.000 subscriptors. A través d'aquest canal, Pablo s'encarrega de pujar vídeos amb les conclusions de les assistències a tota mena de restaurants.
En una de les seves últimes visites, es va desplaçar fins al famós restaurant que té Karlos Arguiñano a la localitat guipuscoana de Zarautz. "Visito el RESTAURANT de KARLOS ARGUIÑANO i provo 10 PLATS!", sota aquest descriptiu titular, Pablo comença descrivint detalls del restaurant, especialment els dos espais habilitats per degustar els àpats; un amb vistes a la platja de Zarautz, i després hi ha el saló menjador, un espai d'aparença força més clàssica.
Cabezali fa referència a les quantitats no gaire generoses, lògica habitual dels restaurants més prestigiosos. Tot i això, reconeix que li agrada la disposició dels plats, molt cuidada i artística. Després de consumir aquests deu plats, l'influencer ha mostrat el rebut del compte, que ha pujat a 137,70€. Cabezali també ha reconegut que, òbviament no cal demanar aquesta quantitat de plats, advertint, això sí, que per menys de 50 o 60€ és molt complicat poder menjar-hi.
¡Visito el RESTAURANTE de KARLOS ARGUIÑANO y pruebo 10 PLATOS! ??
La nota final
"M'ha agradat. És un restaurant senzill. No és una cuina que dius "quin sabor, quins plats...". I conclou amb una nota final, que no superaria el 6 o 6 i mig. "Jo a un restaurant li demano coses pròpies, més sabor, més nivell... aquí està bé, però tampoc és un lloc per tornar-se boig". Un dictamen que n'ha disgustat uns quants; de fet, un usuari va mostrar la seva estupefacció davant Cabezali, per haver-li atorgat més una puntuació més alta a un McDonalds que al restaurant del mediàtic cuiner i presentador televisiu basc.
Cabezali ha protagonitzat alguns controvertits capítols deguts essencialment a la seva manera d'expressar les seves opinions sense concessions i molt obertament. El 2022 es va veure immers en una polèmica al costat de César González, un altre comentarista gastronòmic de referència, que també disposa del seu canal a YouTube ("Sezar Blue"). Tot i que semblaven bons amics i es respectaven públicament, tot va acabar en disputa quan, a través d'Instagram, González va acusar Cabezali de portar a terme publicitat encoberta.
Segons algunes informacions, "Cenando con Pablo" es beneficia de certes sumes de diners que rep per part d'alguns restaurants amb els quals manté una col·laboració malgrat no fer-ne publicitat.