Jugadors de futbol en acció durant un partit, un amb l'uniforme del FC Barcelona i un altre amb l'uniforme de l'equip contrari.

Cop dur per al Barça amb la lesió de Dani Olmo: Comunicat mèdic confirma pronòstics

Les prediccions són pitjors del que s'esperava el conjunt blaugrana

El Barça de Hansi Flick és un coet imparable per a tots els equips de la lliga. De moment ja són 5 els partits que ha guanyat el conjunt blaugrana i les bones sensacions auguren una temporada d'èxits. El gran paper dels jugadors del planter il·lusionen tots els aficionats culers.

Un dels principals protagonistes és Hansi Flick. L'entrenador alemany ha estat la gran revelació de la temporada. La seva mala cara davant del bon joc i els bons resultats ha esperançat els seguidors del Barça de tenir, per fi, un tècnic exigent.

El canvi de cara de l'equip blaugrana

La plantilla del conjunt blaugrana està més unida que mai. El talent que atresoren tots els jugadors és una de les raons principals dels èxits barcelonistes en els primers cinc partits. El canvi es nota a l'ambició i les ganes de córrer que tenen els futbolistes a cada jornada.

Jugadors de futbol en uniforme negre s'abracen en cercle al camp mentre el públic observa des de les grades.
El Barça fent pinya | FC Barcelona

Ara, l'equip no es conforma en anar guanyant, sinó que sembla que vol golejar en absolutament tots els camps de Primera Divisió. De moment, ja ho ha fet en els dos últims partits. I és que l'arribada de Dani Olmo li ha sumat qualitat a tres quarts de camp.

El gran paper de Dani Olmo en arribar al Barça

Ell sol va ser l'encarregat de fer remuntar l'equip el dia del seu debut, sortint des de la banqueta. En els dos següents partits també ha aconseguit mullar, protagonitzant tres gols en els seus únics tres encontres com a blaugrana. Tot i això, durant el dia d'ahir, hi va haver una acció que va preocupar tots els aficionats del Barça.

El jugador va haver de ser canviat per una lesió que li va impedir continuar amb el recital. Els primers pronòstics advertien que estaria allunyat dels terrenys de joc entre 7 i 10 dies. Tot i això, avui s'han confirmat les pitjors notícies per als culers.

La lesió del jugador

El club mateix s'ha encarregat d'anunciar-ho a les xarxes socials. Concretament, el català pateix una lesió al bíceps femoral de la cuixa dreta. El temps de baixa aproximat és d'entre 4 i 5 setmanes de baixa.

Ara, el tècnic alemany ha de solucionar un trencaclosques per a les següents jornades del campionat de lliga. Amb la Champions en menys de tres dies, les tornades d'Ansu Fati i Gavi estan a punt de produir-se. Tot i això, al club no li agradaria haver de pressionar-los en les seves recuperacions.

Aquest dijous veurem com aconsegueix arreglar un nou problema Hansi Flick. De moment, tots els que han aparegut els ha sabut solucionar divinament.