maig 25, 2026

XCatalunya.cat

Diari d'informació general

Mónica Carrillo, presentadora de 49 anys: «No ho faig habitualment, però avui he sucumbit»

La conductora dels informatius d'Antena 3 ha reconegut als seus nombrosos fans què ha arribat a fer

Mónica Carrillo és al capdavant dels informatius d’Antena 3. Una tasca que l’ha portada a tenir més de 320.000 seguidors a Instagram. I a aquests ara els ha revelat una cosa que ha fet.

Sí, els ha confessat que no ha pogut evitar caure en una temptació. D’aquí que ha admès: “No solc fer-ho, però avui he sucumbit”. A això ha afegit que ho ha fet per una raó de pes.

Mónica Carrillo i la seva inesperada confessió a Instagram

Mónica Carrillo ens dona cada cap de setmana les notícies més rellevants sobre la vida política del nostre país a través de l’informatiu de la cadena on treballa. I això fa que la seva figura desperti cada vegada més interès, concretament la seva vida personal. Tant és així que són molts els fans que la segueixen a les xarxes i que ara s’han trobat amb una cosa inesperada.

L’alacantina els ha sorprès amb una confessió privada. Així, els ha dit: “No solc fer-ho, però avui he sucumbit”. I, tot seguit, ha confessat que es refereix a fer la migdiada, cosa que no és habitual en ella.

La presentadora de 49 anys ha publicat una sèrie d’imatges al seu perfil d’Instagram que mostren fragments de la seva agenda recent. Viatges llampec, presentacions, sessions de fotos, gravacions i la seva responsabilitat diària al capdavant dels informatius han omplert els seus últims dies. I aquest ritme accelerat l’ha portada a gaudir d’un moment de pausa i descans molt poc comú en la seva vida.

Així, ha explicat: “La primera foto és d’aquest moment, just després de despertar. Aquests últims dies han estat especialment intensos i emocionals (la darrera imatge és clau)”

“Entre la primera i la darrera imatge hi ha hagut viatges fugaços, presentacions, gravacions, sessió de fotos, informatius i converses reconfortants amb les meves amigues. I, després de tant d’enrenou, avui ha arribat el moment per a l’esport, la psicòloga i la migdiada”

https://www.instagram.com/p/DRxldMODABX/

Mónica Carrillo aprofita el seu missatge per fer una reivindicació

Mónica Carrillo ha assenyalat que aquests dies estaven sent especialment intensos a tots els nivells per a ella. Per aquest motiu, ha acabat havent de fer la migdiada per descansar una mica. Però també per fer exercici i fins i tot per anar a la seva psicòloga.

I ha estat en aquest punt quan ha aprofitat per fer una reivindicació sobre la necessitat de cuidar tant el benestar físic com l’emocional. Així, ha manifestat: “Per més que ens moguem, aturar-se i cuidar-se per dins i per fora no se’ns ha d’oblidar”

Un missatge, el de Carrillo, que ha mostrat la seva vessant més humana i que converteix la seva confessió en una mena de declaració de principis. Un recordatori que fins i tot qui viu sota el focus mediàtic necessita baixar el ritme de tant en tant.

https://www.instagram.com/p/DMii5VpMk_1/

Aquesta combinació d’èxit professional, vida frenètica i moments de pausa expliquen per què Mónica genera tanta empatia entre la seva audiència. La seva manera honesta de mostrar la realitat que hi ha darrere del plató i de la seva imatge pública fa que cada publicació tingui un impacte especial.

La seva darrera confessió, acompanyada de gestos quotidians i paraules carregades de sinceritat, demostra que la presentadora segueix mantenint una connexió natural amb la gent. I, alhora, recorda la importància d’escoltar el cos quan demana descans

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *